AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Skrevet 7. april I natt gikk fristen på en lærerstilling jeg ønsker meg ut. Med tanke på at lærere må si opp før 1 mai for å være på plass til skolestart lurer jeg på om noen kan si hva som er vanlig ift når de tar kontakt for intervju? Anonymkode: a7b00...d2c
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Skrevet 7. april Tar ofte litt tid i hovedutlysningen. Er ofte mange søkere og en større prosess. Først skal søkerlisten skrives. Så er det intervjurunder. Innhenting av referanser. Fagforeningen skal si sitt. Utarbeide en inntilling. Inntsillingsrådet. Og sikkert noe jeg har glemt. Men å skulle nå alt dette innen 1.mai skjer neppe Anonymkode: 4955c...25f 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar ofte litt tid i hovedutlysningen. Er ofte mange søkere og en større prosess. Først skal søkerlisten skrives. Så er det intervjurunder. Innhenting av referanser. Fagforeningen skal si sitt. Utarbeide en inntilling. Inntsillingsrådet. Og sikkert noe jeg har glemt. Men å skulle nå alt dette innen 1.mai skjer neppe Anonymkode: 4955c...25f Dette er ikke hovedutlysning. Dette er en stilling fra en bestemt skole. Anonymkode: a7b00...d2c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå