AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Hvor kjøper du undertøyet ditt? Har du mye undertøy med blonder? Anonymkode: dbc2d...3fc
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Cubus og Lindex Har ikke så mange truser med blonder (er par stykker men ikke de fleste) fordi de blir fort stygg på 60 grader uansett. Da ser bh fin ut lenge, mens trusen nesen ser helt j*&% ut etter et par vask og det føler jeg bare ser teit ut. Bruker mest nøytrale svarte truser, kanskje med en blondekant øverst men ikle noe mer enn det Anonymkode: 04bf7...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april Change. Er noe blonder på alt. Anonymkode: b5676...1e0
Daisy-love Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april Change her også. Er normalt blonder på sidene av BH-ene, men ikke på cupene, og en blondekant på noen av trusene, men ikke alle. Kjøper sportsbh samme sted, da helt uten blonder. Jeg synes blonder er fint, men lite praktisk, så jeg står normalt over.
AnonymBruker Skrevet 7. april #5 Skrevet 7. april Underverker, Marinka, det lille under. De har merkene jeg bruker. Anonymkode: 80fac...62a
AnonymBruker Skrevet 7. april #7 Skrevet 7. april Hunkemøller, og det er blonder på alt. Anonymkode: 941d2...5ad
Strigiformes Skrevet 7. april #8 Skrevet 7. april Vanlig undertøy med blonder kjøper jeg på Cubus. Sexy undertøy kjøper jeg på Vuxen.no
AnonymBruker Skrevet 7. april #9 Skrevet 7. april Change, Hunkemoller og Victoria's Secret Anonymkode: 96de0...a99
AnonymBruker Skrevet 7. april #10 Skrevet 7. april Bruker bare Kari Traa hipster fra forskjellige sportsbutikker. Ingen fine blonder her 😅 Anonymkode: 21f81...984
AnonymBruker Skrevet 9. april #11 Skrevet 9. april Stort sett Change. Noe på sportsbutikk til trening, tur osv. Har undertøy i alle varianter, tilpasset hva det skal brukes til. Anonymkode: 82e21...4d6
AnonymBruker Skrevet 9. april #12 Skrevet 9. april Timarco Ingen blonder, og bare bomull (truser). Anonymkode: eb101...2e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå