AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Vi har så snå upraktiske rom. Både vi og barna har senga rett under/ved siden av senga. Er dette veldig dumt? Har åpent vindu døgnet rundt også Anonymkode: 56d64...693
newman01 Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Om du ikke liker trekk er det litt upraktisk å ha senga under vinduet. Og om du bor i nærheten av en trafikkert vei blir det litt ekstra veistøv på sengetøyet. Utover det kan jeg ikke se voldsomme ulemper eller dumskap
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april Åpent vindu døgnet rundt? Det var da voldsomt. Anonymkode: c3265...642 2
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Skrevet 6. april Jeg hater å måtte ha senga rett under vinduet, men jeg har små rom. Har funnet at det hjelper meg med myggnetting (for ellers våkner jeg av den minste insektslyd), men jeg plages fremdeles med støy fra bilveien. Ville hatt fotenda rett under vinduet heller enn hue. Anonymkode: ae227...d32
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Skrevet 6. april Har alltid hatt det slik. Men bor ikke etter veien. Men sjøen. Nyter det. Anonymkode: a0bce...406
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Skrevet 6. april Har sengene rett ved/under vinduer her og, og alltid vinduer åpne. Ingen vinduer mot vei. Elsker det. Anonymkode: 26e51...54d 3
moomino Skrevet 6. april #7 Skrevet 6. april I huset vårt er det faktisk ingen av soverommene det er mulig å ikke ha seng enten under eller ved siden av vindu. Vindu oppe så og si hele året. Ikke hatt noe problem med det. Vi bor på bygda så er nå kun dyrelyder vi hører,
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Skrevet 6. april Setter alltid senga under vinduet og har det åpent hele døgnet som regel. Men er mot hagen og ikke en vei. Kunne aldri tenkt meg å sove på noe annet vis 😅 Anonymkode: f2adc...2a9
Strigiformes Skrevet 6. april #9 Skrevet 6. april Kald trekk ved hodeenden kan føre til kink i nakken. Jeg fikk det på grunn av trekk en gang. Klarte ikke å reise meg opp av senga. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #10 Skrevet 6. april Jeg sover med enten føttene(utenfor dynen) eller hodet så nært det fullåpne vinduet som mulig hele året. Sover som en stein i frisk luft og kulde. Hva skal være dumt med det? Barnet mitt sover på samme måte. Anonymkode: 6313f...323
AnonymBruker Skrevet 6. april #11 Skrevet 6. april Jeg sover sjeldent med vinduet åpent. Så null problem for min del. Anonymkode: bc3fb...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #12 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Åpent vindu døgnet rundt? Det var da voldsomt. Anonymkode: c3265...642 Det har jeg også hvis det ikke er meldt storm eller orkan. Anonymkode: 120b7...fc1
AnonymBruker Skrevet 7. april #13 Skrevet 7. april Ei natt hørte jeg en lyd i vinduskarmen og da jeg kikka bak gardina satt det ei mus der, som hadde klatra inn. Jeg skreik høyt og musa styrta ut. Etter det liker jeg ikke å ha vinduet oppe i det hele tatt, men kommer hvertfall aldri til å ha senga under vinduet igjen. Det skjedde bare én gang, og jeg bor svært landlig til, men… Anonymkode: 1c580...92a 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #14 Skrevet 7. april Det kommer litt ann på hvor nære bakken det er. Det er heller ingen god ide hvis det er rosebusker eller greiner som går nær. Bor du i byen er det noen. Du må kalkulere om smågnagere kan komme inn. Anonymkode: 802ff...1c0
AnonymBruker Skrevet 7. april #15 Skrevet 7. april Bor du i byutkant bør du tenke på rotter. Anonymkode: 802ff...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #16 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Åpent vindu døgnet rundt? Det var da voldsomt. Anonymkode: c3265...642 Det har vi også. Elsker å kjenne på frisk luft inn gjennom vinduet. I tillegg så blir det for varmt for oss på loftet når vinduene ikke er åpen - selv på vinteren. Anonymkode: 89b9d...ec3
AnonymBruker Skrevet 7. april #17 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg sover med enten føttene(utenfor dynen) eller hodet så nært det fullåpne vinduet som mulig hele året. Sover som en stein i frisk luft og kulde. Hva skal være dumt med det? Barnet mitt sover på samme måte. Anonymkode: 6313f...323 Ingen tar skade av frisk luft. Det er inneluften som dreper oss... Anonymkode: 89b9d...ec3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå