WhimsyTea Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Er du typisk «jeg har ikke stil. Bare går i jeans og genser», eller tenker du at du faktisk lener mot en stil som kan kalles noe? Tror de som liker å kle seg, er opptatt av klær og stil (ikke nødvendigvis mote og trender) føler de lener inn i en eller annen stilretning, mens de som syns klær bare er for å dra på seg ikke tenker over det. personlig har jeg mange stiler jeg liker og bruker, ofte skifter det litt mellom sesongene. Sommer og vår er jeg kanskje litt retro (80-tallet) klassisk med nerd & boho innslag? Elsker også litt sånn Safari-Island stil med vibber fra 90-tallet. Egentlig kan det kalles eclectic, men det syns jeg er et så vidt begrep at det ikke sier noe særlig. To eclectic stiler kan se helt vidt forskjellig ut. Fargene «mine» er grønt i nesten alle varianter, karamell/brunt, svart, hvitt, vinrødt/burgunder. Og i det siste har det smyget seg inn en del skikkelig rosa rosa, barbie rosa eller enda hottere. Jeg har alltid elsket å lage antrekk og kle meg, men stilen min har nok endret seg med tiden. Selv om elementer har fulgt meg siden ungdomstiden. Nå er jeg i midten av 40-årene og syns det er mer moro enn noen gang å sette sammen antrekk. De fleste klærne mine har jeg i mange mange mange år. Selv om jeg elsker å finne ny plagg. fortell meg om din stil? 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Avslappet eklektisk og bohemsk, helt uten interesse for trender. Det går stort sett i svart, hvitt og pasteller. Anonymkode: ae0f5...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april Skandinavisk minimalistisk stil. Er mer opptatt av materialer og snitt enn av farger, men trives i støvete grønn- og blåtoner og noen nyanser av burgunder. Pluss det opplagte, selvsagt: brunt, beige, sort og grått. Det eneste mønsteret jeg bruker er striper. Jeg er høysensitiv, og alt som er skarpt, mønstrete og kontrastrikt oppleves som støy. Jeg er opptatt av kontraster, men da i form av ulike materialer eller proporsjoner. Jeg vil ha plagg med litt edge, det må ikke være for klassisk. Hvis jeg skal kjøpe en trenchcoat eller en hvit skjorte, må det være noe ekstra med den - en litt annerledes krage for eksempel. Jeg kjøper plagg i god kvalitet og bruker dem i årevis. Men jeg synes det er spennende med trender og sper på med et par trendy plagg hver sesong. Anonymkode: 2bea1...748 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Skrevet 6. april Fargerik og maksimalistisk Har veldig lite blått, svart, beige, grått Liker å matche med farger og tilbehør Anonymkode: 04c22...284 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Skrevet 6. april Jeg bruker bare kjoler. Og er glad i farger. Anonymkode: e66ab...710 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Skrevet 6. april Avslappet, sporty og praktisk. Har alltid klær jeg kan gjøre husarbeid i f.eks. Anonymkode: b1269...55b 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #9 Skrevet 6. april Utdatert, kjedelig, formløs. Orker ikke engasjerer meg. Føler det blir som å ta litt lipgloss på en gris. Anonymkode: b34f6...bb4 1 1 2
Strigiformes Skrevet 6. april #10 Skrevet 6. april Romantisk og avslappet 🍀🌸 Jeg elsker myke kosete klær, strikk, blonder, bluser og av og til litt lær. Jeg liker å mikse litt. Det er viktig for meg at det jeg går med føles behagelig. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #11 Skrevet 6. april Klassisk, tenker jeg. Har faktisk ikke tenkt så mye over hva den kalles. Anonymkode: 65012...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #12 Skrevet 6. april Darwinistisk med innslag av fløyel og funk. Anonymkode: a7184...c9b
Flammen12 Skrevet 6. april #13 Skrevet 6. april Flammen12 skrev (26 minutter siden): Business casual, clean, classy, pent. Stilrent er vel det riktige ordet... Jaja
AnonymBruker Skrevet 6. april #14 Skrevet 6. april Kjedelig 😅 Men jeg trives med den Anonymkode: f5730...b86
Perelandra Skrevet 6. april #15 Skrevet 6. april Flere her på KG vil trolig si kjerringsstil. Selv vil jeg kalle stilen fargerik og maksimalistisk, kanskje også romantisk og kreativ. Jeg liker godt blomstermønstre og juvelfarger. Favorittfargene er grønt og lilla. Bruker ikke hvitt, grått, brunt og beige. Jeg følger i liten grad trender og har hatt noenlunde samme stil siden slutten av 90-tallet, men samtidig blir jo stilen preget av det som er tilgjengelig av klær. 1 2 1
pluton Skrevet 6. april #16 Skrevet 6. april Først og fremst har jeg en fargerik stil, og ellers varierer stilen min mellom romantisk, rocka, praktisk og sporty.
AnonymBruker Skrevet 6. april #17 Skrevet 6. april vil ikke kalle stilen min for noe spesielt. bomsestil kanskje. med desperate innslag av "oppegående" klesplagg. Anonymkode: cb09d...be1
Daria Skrevet 6. april #18 Skrevet 6. april Eklektisk kulturkjerring Jeg ble kalt hippie på ungdomsskolen for 30 år siden, og så har det utviklet seg naturlig derfra. Skjørt, kjoler, strikkeplagg, farger; Gudrun Sjödén, egenprodusert, bruktbutikker. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #20 Skrevet 6. april Jeg har ingen spesiell stil. En blanding av sporty, praktisk og stilren. Handler for det meste brukt ❤️ Anonymkode: 4d789...411 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå