AnonymBruker Skrevet 9. april #41 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2026 den 22.30): Du vet at det hullet kan tøyes til å romme en baby..? Jeg sliter av og til med en liten en, men har hatt elskere som kan det de driver med. Også på det området 😂 Anonymkode: 3c653...683 Ja, men hvem i all verden har noen gang sagt at det er deilig å føde barn? Selvsagt hadde det vært plass til litt av hvert oppi meg også dersom man skulle revne litt kjønnslepper og gi meg blåmerker i vaginalkanalen, men det er vel ikke meningen med sex? Anonymkode: b002d...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #42 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja, men hvem i all verden har noen gang sagt at det er deilig å føde barn? Selvsagt hadde det vært plass til litt av hvert oppi meg også dersom man skulle revne litt kjønnslepper og gi meg blåmerker i vaginalkanalen, men det er vel ikke meningen med sex? Anonymkode: b002d...5f3 Som første gang jeg ble fistet: Det føltes som omvendt fødsel. Anonymkode: 3b1b2...6bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå