jfkdkdod Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Noen som har vært på dette hotellet, kan det anbefales med barn? Ser det har fått ganske dårlige anmeldelser, men ser fint ut! Vurdert å bestille reise dit, svindyrt i fellesferien. Og ekstra dyrt med rom med havutsikt, er det verdt pengene? Ikke så fryktelig opptatt av utsikten, men frykter det er mye støy på de hotellrommene som er vendt mot omgivelsene..
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Skrevet 7. april jfkdkdod skrev (22 timer siden): Noen som har vært på dette hotellet, kan det anbefales med barn? Ser det har fått ganske dårlige anmeldelser, men ser fint ut! Vurdert å bestille reise dit, svindyrt i fellesferien. Og ekstra dyrt med rom med havutsikt, er det verdt pengene? Ikke så fryktelig opptatt av utsikten, men frykter det er mye støy på de hotellrommene som er vendt mot omgivelsene.. Nå vet ikke jeg hva du legger i svinedyrt, men jeg finner dette hotellet til rundt 75K for 1 uke (110K for 2 uker) midt i fellesferien. Da for 2 voksne og 2 barn, fly, bagasje og flyplasstransport inkludert, samt alle måltider inkl. drikke (herunder øl og vin). Hvis det er svinedyrt for en luksusferie hvor fire personer flyr til utlandet, bor på hotell og spiser alle måltider på restaurant, så vil jeg ikke si at det er verdt det nei. I likhet med alle hoteller som er eid av charterselskapene selv, så er dette selvsagt en skikkelig turistmaskin, med høy grad av småbarnsfamilier, så støy må du nok regne med uansett. Anonymkode: 78105...78b
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april Har ikke bodd der (pga. dårlige anmeldelser), men har bodd på JS Sol de Alcudia og var veldig fornøyd Prisen der var heller ikke ille Anonymkode: abac2...04e 2
enkefru Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april Har bodd på leiligheter i tilknytning til hotellet. Var kjempefin leilighet og gode senger + god beliggenhet (derfor det valget), lå litt bortenfor hotellet, men hadde kjøpt halvpensjon der, syntes det var dårlig tilbud av mat og endte med å spise inne i byen stort sett. Tok en og annen lunsj der bare (buffet). 1 1
jfkdkdod Skrevet 9. april Forfatter #5 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2026 den 15.00): Nå vet ikke jeg hva du legger i svinedyrt, men jeg finner dette hotellet til rundt 75K for 1 uke (110K for 2 uker) midt i fellesferien. Da for 2 voksne og 2 barn, fly, bagasje og flyplasstransport inkludert, samt alle måltider inkl. drikke (herunder øl og vin). Hvis det er svinedyrt for en luksusferie hvor fire personer flyr til utlandet, bor på hotell og spiser alle måltider på restaurant, så vil jeg ikke si at det er verdt det nei. I likhet med alle hoteller som er eid av charterselskapene selv, så er dette selvsagt en skikkelig turistmaskin, med høy grad av småbarnsfamilier, så støy må du nok regne med uansett. Anonymkode: 78105...78b Har du vært på hotellet? Spurte ikke om andre syns det var dyrt. Har vært på lignende hotell før, men da havutsikt/ikke vindu mot omgivelsene, med lite støy. Rom med vindu på omgivelsene er rimeligere.
jfkdkdod Skrevet 9. april Forfatter #6 Skrevet 9. april enkefru skrev (På 7.4.2026 den 15.23): Har bodd på leiligheter i tilknytning til hotellet. Var kjempefin leilighet og gode senger + god beliggenhet (derfor det valget), lå litt bortenfor hotellet, men hadde kjøpt halvpensjon der, syntes det var dårlig tilbud av mat og endte med å spise inne i byen stort sett. Tok en og annen lunsj der bare (buffet). Takk! Lurt å betale halvpensjon. Reiste du med barn, falt det i smak hos dem?😊
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Skrevet 9. april Vi var der i mai for to år siden, reiser igjen i april i år. Bestilt leilighet i bygget Victoria, vi var fornøyd med det sist. Litt slitent men vi hadde balkong på bakkeplan og kunne bare tusle over promenaden for å komme til stranda (brukte ikke bassenget noe særlig). Bestilte kun med frokost, den var veldig god, spiste lunsj i leiligheten og middag ute. Alt dette var tipp topp for oss som småbarnsfamilie 😊 Skulle jeg reist alene som voksent par ville jeg nok valgt helt annerledes. Anonymkode: eb5c8...7fd 1
enkefru Skrevet 9. april #8 Skrevet 9. april (endret) jfkdkdod skrev (1 time siden): Takk! Lurt å betale halvpensjon. Reiste du med barn, falt det i smak hos dem?😊 Dro med barnet ja, han likte seg godt der, hadde jeg dratt alene, ville jeg bodd et helt annet sted. Var også rimelig misfornøyd med maten/utvalget... ville gått for kun frokost hvis jeg skulle dit igjen. Men husk vi ikke bodde på hotellet, men i leilighet i tilknytning. Endret 9. april av enkefru 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #9 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2026 den 15.00): Nå vet ikke jeg hva du legger i svinedyrt, men jeg finner dette hotellet til rundt 75K for 1 uke (110K for 2 uker) midt i fellesferien. Da for 2 voksne og 2 barn, fly, bagasje og flyplasstransport inkludert, samt alle måltider inkl. drikke (herunder øl og vin). Hvis det er svinedyrt for en luksusferie hvor fire personer flyr til utlandet, bor på hotell og spiser alle måltider på restaurant, så vil jeg ikke si at det er verdt det nei. I likhet med alle hoteller som er eid av charterselskapene selv, så er dette selvsagt en skikkelig turistmaskin, med høy grad av småbarnsfamilier, så støy må du nok regne med uansett. Anonymkode: 78105...78b Mat kommer jo i tillegg til dekke prisen. Anonymkode: cf664...578
AnonymBruker Skrevet 10. april #10 Skrevet 10. april Jeg synes alltid havsutsikt er verdt det. Anonymkode: cf664...578 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #11 Skrevet 10. april Var der i fjor sommer. Vi hadde med barn, fungerte veldig bra. Langgrunt i havet og fine bassenger. Lollo og Bernie. Vi var fornøyd vi, men vi er heller ikke de mest kravstore. Hadde all inclusive; maten var helt på gjennomsnittet når det er all inclusive. Ungene storkoste seg. Ungene var 1, 7 og 9 år. Anonymkode: 0aa2e...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #12 Skrevet 10. april Har ikke bodd på dette spesifikke hotellet, men har vært i Alcudia hvert år fra 1-års alderen. Er godt voksen nå. Det er et ferieparadis for barn, og det er faktisk ganske fint for voksne og. Om havutsikt er verdt pengene eller ikke, kommer jo an på hvor viktig det er for dere. Og ikke minst, hvor mye tid dere tenker å tilbringe på hotellrommet. Noe støy blir det uansett. Dra ut en kveld på restauranten Gran China! De har holdt på siden jeg var liten, og maten og servicen er alltid suveren. Var der sist i fjor, og har vært der siden jeg var barn. En tur inn til gamlebyen eller Palma er også moro. Anonymkode: 6c550...9ad 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #13 Skrevet 10. april Anmeldelser blir ofte ikke skrevet av de som er fornøyde. Det er de som følte de ikke fikk nok for pengene som legger igjen anmeldelser (med tekst i alle fall). Når det er sagt bør du gå gjennom dem og lese dem nøye. Bare du vet hva dere aksepterer og ikke. Det som går igjen i anmeldelsene kan du være trygg på at stemmer. Men det er ikke sikkert det er ting dere bryr dere om 😊 Anonymkode: 691bf...deb 2
AnonymBruker Skrevet 11. april #14 Skrevet 11. april Vi har bodd der. Jeg synes bassengområdene er trange. Ok for de aller minste, men vi som ville ha litt større og dypere basseng måtte svømme mellom alle de som satt i restauranten. Og ingen senger ved det bassenget. Vil mye heller anbefale Kallithea eller Arguineguín. Sunwing er helt fantastisk for de små, og lettvinte for de store. Pleier kjøpe Ving inclusive eller hva det heter. Anonymkode: 36c90...956 2
AnonymBruker Skrevet 11. april #15 Skrevet 11. april Jeg har ikke vært på akkurat det Sunwing-hotellet, men kan anbefale Arguineguin (Gran Canaria), Cala Bona (Mallorca), Fanabe Beach (Tenerife) og Sandy Bay (Kypros). Akkurat Kypros ville jeg personlig styrt unna akkurat i år, men de andre er fine og veldig barnevennlige. Vi betaler alltid bittelitt ekstra for havutsikt, da får man rolige rom og kan sitte på terassen med en gratis cocktail fra baren og slappe av etter at barna har lagt seg. Har alltid all inclusive og synes det har vært bra de stedene vi har vært. Kan også anbefale OBC på Gran Canaria, der er det også Lollo og Bernie og veldig god mat på all inclusive. Anonymkode: e7542...728 1
HMK Skrevet 18. april #16 Skrevet 18. april (endret) jfkdkdod skrev (På 6.4.2026 den 16.15): Noen som har vært på dette hotellet, kan det anbefales med barn? Ser det har fått ganske dårlige anmeldelser, men ser fint ut! Vurdert å bestille reise dit, svindyrt i fellesferien. Og ekstra dyrt med rom med havutsikt, er det verdt pengene? Ikke så fryktelig opptatt av utsikten, men frykter det er mye støy på de hotellrommene som er vendt mot omgivelsene.. Vi var der i mai fjor, og vi hadde ikke all inclusive eller halvpensjon. Vi hadde all frokost på hotellet, ute påverandaen. Lagde også middag etpar ganger på hotellrommet som hadde hybelkjøkke. Det er gangavstand til matbutikker, så vi storkoste oss med godt brød, masse deilig pålegg, nydelige tomater, egg og pølser. Ellers spiste vi ute på ulike restauranter. Hotellet er mer en godt nok, bassenget brukte vi ikke da vi dro dit for å bade i sjøen å ligge på stranden. Stranden er virkelig fin. Minuset er de masete strandselgerne. De var plagsomme som f@#&!! Endret 18. april av HMK 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:15 #17 Skrevet i går, 16:15 Vi var der for noen år siden, men syntes kanskje at bassengene var litt små. Så er det trangt om plassen rundt dem også og sjeldent ledige solsenger. Stranden rett på utsiden er fantastisk, og det går an å leie solsengene for en uke om gangen. Det er ganske behagelig, for da slipper man å kjempe om de gode plassene. Anonymkode: 251cf...bcd
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden Vi foretrekker helt klart Cala Bona. Og vi betaler alltid for havutsikt, for da vet man at man vender mot havet og ikke gaten/omgivelsene, og det er gjerne litt mer luftig. Men Sunwing-hotellene har veldig detaljerte oversikter over de forskjellige leilighetstypene (med fargekoder og tallkoder), så du kan kikke på det, velge en kategori hvor alle rommene ligger fint til, og så velge den typen leilighet. Vi gjorde det på Sunwing Sandy Bay på Kypros og endte opp med en flott Lollo & Bernie-leilighet på bakkeplan. Enorm, inngjerdet terrasse og helt stille og rolig. Anonymkode: e7542...728 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå