Gå til innhold

Alcudia beach Ving hotell

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har vært på dette hotellet, kan det anbefales med barn? Ser det har fått ganske dårlige anmeldelser, men ser fint ut!  Vurdert å bestille reise dit, svindyrt i fellesferien. Og ekstra dyrt med rom med havutsikt, er det verdt pengene? Ikke så fryktelig opptatt av utsikten, men frykter det er mye støy på de hotellrommene som er vendt mot omgivelsene.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jfkdkdod skrev (22 timer siden):

Noen som har vært på dette hotellet, kan det anbefales med barn? Ser det har fått ganske dårlige anmeldelser, men ser fint ut!  Vurdert å bestille reise dit, svindyrt i fellesferien. Og ekstra dyrt med rom med havutsikt, er det verdt pengene? Ikke så fryktelig opptatt av utsikten, men frykter det er mye støy på de hotellrommene som er vendt mot omgivelsene.. 

Nå vet ikke jeg hva du legger i svinedyrt, men jeg finner dette hotellet til rundt 75K for 1 uke (110K for 2 uker) midt i fellesferien.
Da for 2 voksne og 2 barn, fly, bagasje og flyplasstransport inkludert, samt alle måltider inkl. drikke (herunder øl og vin).
Hvis det er svinedyrt for en luksusferie hvor fire personer flyr til utlandet, bor på hotell og spiser alle måltider på restaurant, så vil jeg ikke si at det er verdt det nei.

I likhet med alle hoteller som er eid av charterselskapene selv, så er dette selvsagt en skikkelig turistmaskin, med høy grad av småbarnsfamilier, så støy må du nok regne med uansett.

Anonymkode: 78105...78b

Skrevet

Har ikke bodd der (pga. dårlige anmeldelser), men har bodd på JS Sol de Alcudia og var veldig fornøyd :) Prisen der var heller ikke ille

Anonymkode: abac2...04e

• Hjerte 2
Skrevet

Har bodd på leiligheter i tilknytning til hotellet. Var kjempefin leilighet og gode senger + god beliggenhet (derfor det valget), lå litt bortenfor hotellet, men hadde kjøpt halvpensjon der, syntes det var dårlig tilbud av mat og endte med å spise inne i byen stort sett. Tok en og annen lunsj der bare (buffet). 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.4.2026 den 15.00):

Nå vet ikke jeg hva du legger i svinedyrt, men jeg finner dette hotellet til rundt 75K for 1 uke (110K for 2 uker) midt i fellesferien.
Da for 2 voksne og 2 barn, fly, bagasje og flyplasstransport inkludert, samt alle måltider inkl. drikke (herunder øl og vin).
Hvis det er svinedyrt for en luksusferie hvor fire personer flyr til utlandet, bor på hotell og spiser alle måltider på restaurant, så vil jeg ikke si at det er verdt det nei.

I likhet med alle hoteller som er eid av charterselskapene selv, så er dette selvsagt en skikkelig turistmaskin, med høy grad av småbarnsfamilier, så støy må du nok regne med uansett.

Anonymkode: 78105...78b

Har du vært på hotellet? Spurte ikke om andre syns det var dyrt. Har vært på lignende hotell før, men da havutsikt/ikke vindu mot omgivelsene, med lite støy. Rom med vindu på omgivelsene er rimeligere. 

Skrevet
enkefru skrev (På 7.4.2026 den 15.23):

Har bodd på leiligheter i tilknytning til hotellet. Var kjempefin leilighet og gode senger + god beliggenhet (derfor det valget), lå litt bortenfor hotellet, men hadde kjøpt halvpensjon der, syntes det var dårlig tilbud av mat og endte med å spise inne i byen stort sett. Tok en og annen lunsj der bare (buffet). 

Takk! Lurt å betale halvpensjon. Reiste du med barn, falt det i smak hos dem?😊

AnonymBruker
Skrevet

Vi var der i mai for to år siden, reiser igjen i april i år. Bestilt leilighet i bygget Victoria, vi var fornøyd med det sist. Litt slitent men vi hadde balkong på bakkeplan og kunne bare tusle over promenaden for å komme til stranda (brukte ikke bassenget noe særlig). Bestilte kun med frokost, den var veldig god, spiste lunsj i leiligheten og middag ute. Alt dette var tipp topp for oss som småbarnsfamilie 😊 Skulle jeg reist alene som voksent par ville jeg nok valgt helt annerledes. 

Anonymkode: eb5c8...7fd

• Liker 1
Skrevet (endret)
jfkdkdod skrev (1 time siden):

Takk! Lurt å betale halvpensjon. Reiste du med barn, falt det i smak hos dem?😊

Dro med barnet ja, han likte seg godt der, hadde jeg dratt alene, ville jeg bodd et helt annet sted. Var også rimelig misfornøyd med maten/utvalget... ville gått for kun frokost hvis jeg skulle dit igjen. Men husk vi ikke bodde på hotellet, men i leilighet i tilknytning.

Endret av enkefru
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...