AnonymBruker Skrevet 17. april #61 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2026 den 10.36): Jada, det klarer vi også, men av og til har vi lyst på en god vin med alkohol i. Gått helt fint å drikk dette når barna var hjemme. Selv om både jeg og mannen har gjort det, eller mannen har tatt seg et par øl på fredagen nærmer har vært ute, eller jeg har drukket et par glass vin når jeg har kost meg for meg selv når mannen har vært ute. Hva kan skje, liksom? Anonymkode: 6c37b...7a8 Ja hva kan skje??? At du og eller barna skader dere når du tryner fordi du er berusa?? Anonymkode: 3129b...ec6
AnonymBruker Skrevet 17. april #62 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva om barna må på legevakt?? Hva tenker du med?? Anonymkode: 3129b...ec6 Hvordan løser foreldre uten førerkort dette problemet? Anonymkode: 3ff12...7b8
AnonymBruker Skrevet 18. april #63 Skrevet 18. april Et glass vin eller to et helt greit. Du høres ansvarlig ut, og barna dine er jo godt ivaretatt. Anonymkode: f18aa...a67
AnonymBruker Skrevet 18. april #64 Skrevet 18. april Som småbarnsmor med et barn som ofte blir sykt, føler jeg meg konstant i beredskapsmodus, og da føles det ikke trygt å drikke alkohol om jeg er eneste voksne tilstede i huset. Dessuten har jeg hatt svært lav toleranse for alkohol etter at jeg ble mor, sannsynligvis pga. kronisk søvnunderskudd, så jeg føler meg rett og slett ganske redusert etter bare et halvt glass, og da er det ikke verdt det lenger. Men jeg har hatt besøk som har drukket med måte etter at barnet har lagt seg, men da snakker vi om maks. 1-2 personer. Anonymkode: 96d71...dc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå