AnonymBruker Skrevet 5. april #21 Skrevet 5. april To hardkokte egg med hakket spinat og røkt laks 🐣 Anonymkode: 7d229...102 1
Ullvott Skrevet 5. april #22 Skrevet 5. april Ett hardkokt og ett i marsipan med mørk sjokolade. Det ene til frokost, og det andre til kaffen. 🐣 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #27 Skrevet 5. april Cadbury Creme egg, og noen med mandel i. Senere blir det gjerne et Cadbury Caramel, de er best! Anonymkode: de7af...6da
AnonymBruker Skrevet 5. april #28 Skrevet 5. april Eggerøre på påskelunsj med familien. Og innholdet i påskeegget til kvelds! Anonymkode: ccba8...373
AnonymBruker Skrevet 6. april #30 Skrevet 6. april Glisende egg til frokost og freia påskeegg til dessert etter middag. Igår spiste jeg speilegg og bacon. Anonymkode: d78e3...b57
AnonymBruker Skrevet 7. april #31 Skrevet 7. april Jeg har spist 9 kokte egg i dag. 😅 Anonymkode: 1b514...04e
AnonymBruker Skrevet 8. april #33 Skrevet 8. april Jeg skal straks lage litt hjemmelaget majones som skal bli til tartarsaus til dagens fiskemiddag. Anonymkode: 858b5...0a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå