AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Skrevet 5. april Jeg kjøpte meg ny mobil for halvannen uke siden, og den er glatt som en ål. Jeg liker å ha lommebok deksel i skinn rundt telefonen, så det bestilte jeg på nettet med en gang, men pga påske så tar det lang tid med posten. I dagene etter at jeg kjøpte mobilen, har jeg klart å miste den i gulvet 5 ganger! Jeg har hatt den liggende i lenestolen sammen med meg, og når jeg har reist meg opp har den sklidd ut av en sprekk i lenestolen som jeg ikke visste var der, fordi den er tynn og glatt. Jeg la den på armlenet på sofaen som er nesten 25 cm bredt, og den har sklidd på stoffet og ned på gulvet og sklidd ut av lommen min når jeg har bøyd meg ned. Hva er poenget med en såpeglatt mobil? Anonymkode: 81420...bda
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Skrevet 5. april Fordi vi skal miste dem så de knuses og vi må kjøpe nye. Anonymkode: 3fa5a...59f 2
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Fordi vi skal miste dem så de knuses og vi må kjøpe nye. Anonymkode: 3fa5a...59f Skulle tro at mobilenprodusenten og produsenter som lager mobildeksel, samarbeider eller er samme produsent. Ts Anonymkode: 81420...bda
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Skrevet 5. april Sist jeg kjøpte ny mobil, så kjøpte jeg deksel før mobilen. Nettopp fordi den er så håpløs å håndtere uten. Anonymkode: 257b4...c41
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april Det er skikkelig irriterende, men få tak i noe matt gaffateip eller noe og teip p bakdekselet, så hjelper det veldig. Lag gjerne noen humper og rugler i den også ved å ikke teipe den helt flatt og glatt. Anonymkode: 48922...526 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #6 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 5.4.2026 den 7.35): Jeg kjøpte meg ny mobil for halvannen uke siden, og den er glatt som en ål. Jeg liker å ha lommebok deksel i skinn rundt telefonen, så det bestilte jeg på nettet med en gang, men pga påske så tar det lang tid med posten. I dagene etter at jeg kjøpte mobilen, har jeg klart å miste den i gulvet 5 ganger! Jeg har hatt den liggende i lenestolen sammen med meg, og når jeg har reist meg opp har den sklidd ut av en sprekk i lenestolen som jeg ikke visste var der, fordi den er tynn og glatt. Jeg la den på armlenet på sofaen som er nesten 25 cm bredt, og den har sklidd på stoffet og ned på gulvet og sklidd ut av lommen min når jeg har bøyd meg ned. Hva er poenget med en såpeglatt mobil? Anonymkode: 81420...bda For å øke holdbarheten, at det ikke danes mikrosprekker som etter tid utvider seg. Før i tiden var dette et problem, når håndverkere bare meshhet noe tilfeldig sammen på fabrikken - i dag så har fysikkere og matematikkere (om ikke allerede AI har tatt over ) i større grad overtatt konstruksjons arbeidet. Anonymkode: 39324...6e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå