Gå til innhold

Dere BDSM-ere med slavinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere en uttalt bruksavklaring før første treff?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det her kan bli en fest av en tråd.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kontrakt signert, Grenser avklart. Så nå har jeg kontortøs, konetøs, slavetøs og flyfille.

Anonymkode: 8531e...c9e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er alle grenser avklart før første aktive møte. Men første treffet kan også være for å ha denne avklaringen... Men aldri rett på sak med noen nye

Anonymkode: d6406...6a3

AnonymBruker
Skrevet

Her har vi både jobbintervju, kontraktsignering og prøvetid. Selvsagt oppsigelsestid etter prøvetiden.

Anonymkode: 7f9f9...e89

Skrevet

Vi kan ha pratet om spesifikke fantasier som vi ønsker å oppfylle ila det møtet, og selvfølgelig grundig kommunikasjon rundt begges grenser og ønsker.

Har aldri hatt kontrakter eller veldig tydelige regler for oppførsel etc. Det blir for kunstig for min del, da jeg liker å se hvor lysten tar oss.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slaver, men samme prinsipp gjelder der. 

Vi har avklart grenser og kinks i forkant, ofjeg holder eg alltid innafor de rammene til annet blir avtalt. 

Jeg foretrekker å starte forsiktig. Bli kjent, og heller bygge opp stemninga... 

Anonymkode: 5a485...62a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke akkurat slave da, men hadde en sub over en periode. Da var alt avklart på forhånd. Vi gikk gjennom hva vi likte og ikke likte, hva vi ikke ville gjøre og hva vi kunne vurdere å gjøre derom det passet og vi var enige. Vi avklarte forventninger, safeword og konsekvenser dersom noe ikke ble utført slik det skulle.

Alt ble skrevet ned i en moralsk forpliktende kontrakt. Denne ble så revidert flere ganger i årenes løp, når vi gikk gjennom hva som fungerte og ikke, og hvis vi ville legge til ting.

Veldig grei måte å gjøre det på, og det gav trygghet og forutsigbarhet for oss begge to.

Anonymkode: 1edd6...673

Skrevet

Første treff? Nei. 

Hvorfor? Fordi det kreves mange, lange, samtaler før det skjer. 
Det kreves tillit jeg ikke har på ett første møte. 
Og for min del, kreves det også bytte av en BDSM sjekkliste fra begge parter, som vi kan gå gjennom og sammenligne grenser osv. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...