Gå til innhold

Holde katten inne i uværet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Katt på ett år, ELSKER å være ute og bruker ikke kattedoen inne lengre… Bor på Sørlandet og er jo meldt mye vind i morgen… Hva gjør dere andre katteeiere? 

Anonymkode: c37f6...e27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heiv de just ut for natten (de er alltid ute om natten på grunn av vekking) men tenker holde dem inne imorgen under uværet. 

Anonymkode: e9170...31f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Katt på ett år, ELSKER å være ute og bruker ikke kattedoen inne lengre… Bor på Sørlandet og er jo meldt mye vind i morgen… Hva gjør dere andre katteeiere? 

Anonymkode: c37f6...e27

Når det er meldt ekstrem vær i den ene eller den andre formen holder jeg alltid frøkna inne.

Anonymkode: 3784a...cd0

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sørlandet her også. Mannen slipper katten ut når han kommer fra nattskift (i 7-tiden). Hun kommer alltid inn for frokost innen en time, så da er hun trygt inne til uværet slår til for fullt. Blir deretter inne til det er over. 

Anonymkode: bb819...2b9

• Hjerte 1
Gjest Norah.A.
Skrevet

Det burde si seg selv! 

AnonymBruker
Skrevet

Min har akkurat vært ute en tur, men det er ikke storm her nå, meldt litt senere. Men hun var kanskje ute i 10 min, så kom a inn, regner jo så hun vil ikke være ute. Blir nok å holde henne inne resten av dagen. 

Anonymkode: b3d13...bc8

Skrevet

De får gå ut nå i morgentimene, er ikke så ille enda. Så holder vi de inne når det blåser mer opp.

Skrevet

Tenker at ved uvær og vind kan katten ut. De finner ly om de behøver det. Da er det en annen sak med kulde. 

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (9 timer siden):

Tenker at ved uvær og vind kan katten ut. De finner ly om de behøver det. Da er det en annen sak med kulde. 

Når det er spådd ekstremvær så holder man katten sin inne ferdig snakka! 

Anonymkode: 3784a...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...