Gå til innhold

Marit Larsens beste plate

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først vil jeg beklage hvis temaet har vært diskutert tidligere i en tidligere tråd, men jeg velger å ta sjansen likevel.

Siden Marit Larsen feirer 20 års jubileum som soloartist og var aktuell med Hver gang vi møtes tidligere i år, så er det relevant å spørre hvilken plate er hennes beste. Selv om jeg liker hennes solodebut, Under the Surface, så synes jeg at den blekner litt i forhold til hennes følgende utgivelser. Synes den hadde et par fengende låter, mens resten var helt ok. Personlig syntes jeg at både The Chase og Spark var mye bedre, spesielt sistnevnte. Det er trist at egentlig ikke Spark ble en større suksess enn den ble, fordi den var et knallbra album. Synes hennes EP-er (spesielt den på norsk) var også fengende. 

Hva sier dere? Hvilken plate var hennes beste i deres øyne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror neppe du får noe særlig svar her, da KG folk ikke er spesielt musikkinteresserte. Jeg er derimot det og har selvsagt alle platene hennes. Nå er det en stund siden jeg lyttet til henne, men Under the Surface fra 2006 er jo en semiklassiker i norsk pop håndtverk. Og min favoritt.

Og 'Faith & Science' fra hennes siste ordinære album When the Morning Comes fra 2014 er strålende. En plate jeg har hørt altfor lite på!

De norske ep'ene hennes har jeg ikke hørt mye på, men det skal jeg absolutt gjøre 👍

Skrevet
DeLorean skrev (5 timer siden):

Tror neppe du får noe særlig svar her, da KG folk ikke er spesielt musikkinteresserte. Jeg er derimot det og har selvsagt alle platene hennes. Nå er det en stund siden jeg lyttet til henne, men Under the Surface fra 2006 er jo en semiklassiker i norsk pop håndtverk. Og min favoritt.

Og 'Faith & Science' fra hennes siste ordinære album When the Morning Comes fra 2014 er strålende. En plate jeg har hørt altfor lite på!

De norske ep'ene hennes har jeg ikke hørt mye på, men det skal jeg absolutt gjøre 👍

Greit, men jeg ville ta sjansen på å starte tråden likevel.

Synes egentlig at When the Morning Comes var hennes minst vellykkede plate. Den var ikke direkte dårlig, men synes at den var pregløs og anonym i forhold til hennes tidligere utgivelser. Det var kun I Don`t Want To Talk About It som var glimrende. Men du må gjerne høre hennes EP på norsk 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...