AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Skrevet 4. april For dere damer som har hatt gangbang, ikke "kun" trekant, men med flere menn enn 2 under samme akt, hvordan var det for dere underveis og etterpå?, menn tenner jo veldig på det visuelle og gangbang blir jo veldig det. Men hvordan er det å bli håndtert av flere over lang tid? Jeg som mann har vært med på det 3 ganger og et er veldig opphissende og tenner veldig både i det og etterpå med bildene i hodet... (nei, det er ikke ment som ronketråd) Anonymkode: 4d35f...767
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Skrevet 4. april Har ikke opplevd det, så burde vel ikke svare. Men har utrolig lyst til å oppleve det!! Høres helt fantastisk ut! Anonymkode: 8e715...3d6
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Skrevet 4. april Helt herlig, gjorde det en gang på sexklubb i USA i 2017. Anonymkode: 4b38f...a4f
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Skrevet 4. april Tennende, spennende, svett og slitsomt 🤭 Anonymkode: 34f6f...734
Victoria93 Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april Jeg har hatt gangbang flere ganger. Det er virkelig noe av det aller beste jeg vet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april Jeg ble nysgjerrig på menn som tenner på gangbang.. er man da i grenseland til bi, eller? Det blir jo veldig mye penis i monitor. Anonymkode: 3456e...d47 9 2
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble nysgjerrig på menn som tenner på gangbang.. er man da i grenseland til bi, eller? Det blir jo veldig mye penis i monitor. Anonymkode: 3456e...d47 Nei, det er bare hot å se en attraktiv kvinne bli fullstendig sønderkjørt av kuk. På den andre siden er det ekstremt avtennende for meg om det er en uattraktiv eller overvektig kvinne som blir tatt i gangbane. Da blir det nesten noe ekkelt over det hele for min del. Men det er min smak. Anonymkode: a4454...e94 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei, det er bare hot å se en attraktiv kvinne bli fullstendig sønderkjørt av kuk. På den andre siden er det ekstremt avtennende for meg om det er en uattraktiv eller overvektig kvinne som blir tatt i gangbane. Da blir det nesten noe ekkelt over det hele for min del. Men det er min smak. Anonymkode: a4454...e94 Samme med gangbang der gutta er mindre utstyrt og utrente? Anonymkode: 6c64e...178 7 3
AnonymBruker Skrevet 6. april #9 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei, det er bare hot å se en attraktiv kvinne bli fullstendig sønderkjørt av kuk. På den andre siden er det ekstremt avtennende for meg om det er en uattraktiv eller overvektig kvinne som blir tatt i gangbane. Da blir det nesten noe ekkelt over det hele for min del. Men det er min smak. Anonymkode: a4454...e94 «Sønderkjørt» får meg til å tenke på kvinnen som sub, det er vel heller hun som har styringen over de stakkars slavepikkene som må dele på godene og velte seg i verandres gugge… Anonymkode: d2dbb...d4d 12
AnonymBruker Skrevet 6. april #10 Skrevet 6. april Ei gang. Det ble for overveldende for meg. Mye følelser, inntrykk og "aktiviteter". Hensyn å ta. Følte meg også ganske liten på et vis, på en ikke god måte. Nesten underdanig. Jeg er ingen stor dame så mennene ruvet liksom over meg uavhengig av stilling. Jeg lot det gå sin gang og tenkte heller at jeg ikke skulle gjøre det igjen. Anonymkode: b31de...5bb 6
Strigiformes Skrevet 6. april #11 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ei gang. Det ble for overveldende for meg. Mye følelser, inntrykk og "aktiviteter". Hensyn å ta. Følte meg også ganske liten på et vis, på en ikke god måte. Nesten underdanig. Jeg er ingen stor dame så mennene ruvet liksom over meg uavhengig av stilling. Jeg lot det gå sin gang og tenkte heller at jeg ikke skulle gjøre det igjen. Anonymkode: b31de...5bb Hvor mange menn?
AnonymBruker Skrevet 6. april #12 Skrevet 6. april Strigiformes skrev (1 time siden): Hvor mange menn? 4 Anonymkode: b31de...5bb
AnonymBruker Skrevet 6. april #13 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Ei gang. Det ble for overveldende for meg. Mye følelser, inntrykk og "aktiviteter". Hensyn å ta. Følte meg også ganske liten på et vis, på en ikke god måte. Nesten underdanig. Jeg er ingen stor dame så mennene ruvet liksom over meg uavhengig av stilling. Jeg lot det gå sin gang og tenkte heller at jeg ikke skulle gjøre det igjen. Anonymkode: b31de...5bb Det høres ut som om du ville sagt stopp underveis… Anonymkode: a1051...873 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #14 Skrevet 6. april Har vært med på det på klubb. 4 stk, alle med kondom selvfølgelig. Følte meg mektig og dominerende. Litt rart for andre å forstå kanskje, men for meg var det slik.. Anonymkode: 4816c...297
AnonymBruker Skrevet 7. april #15 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2026 den 14.58): Ei gang. Det ble for overveldende for meg. Mye følelser, inntrykk og "aktiviteter". Hensyn å ta. Følte meg også ganske liten på et vis, på en ikke god måte. Nesten underdanig. Jeg er ingen stor dame så mennene ruvet liksom over meg uavhengig av stilling. Jeg lot det gå sin gang og tenkte heller at jeg ikke skulle gjøre det igjen. Anonymkode: b31de...5bb Dette var veldig trist å lese 😔følte du på at du ikke kunne si stopp eller nei? Anonymkode: 3456e...d47
AnonymBruker Skrevet 7. april #16 Skrevet 7. april Håndtert? Gangbang er vel visuelt for alle vil jeg tro. Etter det jeg har hørt så er det jo det som er mye av greia. Å se og ha tilgang på flere lystne menn og mye kuk. Anonymkode: 696d2...4f4 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #17 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2026 den 0.15): Nei, det er bare hot å se en attraktiv kvinne bli fullstendig sønderkjørt av kuk. På den andre siden er det ekstremt avtennende for meg om det er en uattraktiv eller overvektig kvinne som blir tatt i gangbane. Da blir det nesten noe ekkelt over det hele for min del. Men det er min smak. Anonymkode: a4454...e94 Bare å tenne på å se en annen bli "sønderkjørt" eller ihjel kjørt av kuk 😬 ehhh..hjelp. Anonymkode: 05e66...e0e 11
AnonymBruker Skrevet 7. april #18 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor foregikk det? Anonymkode: 7d7d9...ff2 På en swingersklubb i Gøteborg. Anonymkode: 4816c...297
Elaine Marley Skrevet 8. april #19 Skrevet 8. april (endret) Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 8. april av Elaine Marley
AnonymBruker Skrevet 8. april #20 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bare å tenne på å se en annen bli "sønderkjørt" eller ihjel kjørt av kuk 😬 ehhh..hjelp. Anonymkode: 05e66...e0e Åja, du fikk lov å kommentere det, tydeligvis forskjell på folk. Anonymkode: d2dbb...d4d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå