AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Skrevet 4. april Holder på å bli gal hver dag jeg smører finacea i ansiktet. Det svir og "brenner" Noen som kan si om det går over etter en stund? Leser at det er en syre som trenger ned i huden mot infeksjoner, bakterier og utslett. Anonymkode: d3f04...d8b
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Skrevet 4. april Hos meg svei det i kanskje to måneder etter hvert påføring (morgen og kveld) fremt til huden roet seg litt ned. Hvis jeg får oppblussing av eksem eller perioraldermatitt så svir det litt, men ikke i nærheten av like mye som i starten. Azelainsyre har hjulpet huden min mye ved å styrke hudbarrieren. Man må bare holde ut i et par måneder, eller sånn var det hos meg da. Lykke til! Anonymkode: 32113...38c
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Skrevet 5. april Svidde i starten ja. Jeg fikk tips om å bruke små mengder og ikke hver dag. Høres ut som at du har dårlig barriere i tillegg, så ville prioritert fukt. For meg fungerte rose hip oil + finacea + den grønne til Cetaphil. Anonymkode: 3ef7f...790
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå