AnonymBruker Skrevet 4. april #21 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg følte at generasjonskløfta åpnet seg her...? 😄 Anonymkode: b6914...631 Ja gud jeg følte meg gammel med en gang. Husker jo at katalogen kom i posten. Riktignok så har dem endra seg drastisk. Var ikke så kjempe fine klær før i tiden. Men dem har virkelig hengt med i tiden. Anonymkode: a7438...82d
AnonymBruker Skrevet 4. april #22 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det som er opplagt for deg er ikke nødvendigvis opplagt for alle. Derfor spør man. Anonymkode: 5c3ff...db0 Og derfor kom vedkommende med kommentaren om generasjonskløft, som du åpenbart tok ille opp. Anonymkode: 9b4f1...330 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. april #23 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Så kom H&M katalogen.. Mange unge gutter ble plutselig interessert i dameklær😅 Anonymkode: 276d7...467 Jeg syntes at Ellos-katalogene hadde mange finere klær i seg enn H&M-katalogen da jeg var yngre. Anonymkode: 4fc49...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 4. april #24 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg følte at generasjonskløfta åpnet seg her...? 😄 Anonymkode: b6914...631 Haha tenkte det samme 🙈 Anonymkode: d6e75...4d5
AnonymBruker Skrevet 4. april #25 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og derfor kom vedkommende med kommentaren om generasjonskløft, som du åpenbart tok ille opp. Anonymkode: 9b4f1...330 Tok det ikke ille opp, bare påpekte at det er et helt normalt spørsmål Anonymkode: 5c3ff...db0
AnonymBruker Skrevet 4. april #26 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det som er opplagt for deg er ikke nødvendigvis opplagt for alle. Derfor spør man. Anonymkode: 5c3ff...db0 Men herlighet da, det var da en helt uskyldig kommentar! Som var litt morsom nettopp fordi man selv har blitt en god del eldre. Anonymkode: d6e75...4d5 2
AnonymBruker Skrevet 4. april #27 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men herlighet da, det var da en helt uskyldig kommentar! Som var litt morsom nettopp fordi man selv har blitt en god del eldre. Anonymkode: d6e75...4d5 Ja, jeg mente ikke at det ikke var det 🙂 Jeg svarte bare litt generelt. Anonymkode: 5c3ff...db0
AnonymBruker Skrevet 4. april #28 Skrevet 4. april Selvfølgelig er Ellos seriøst. Er vel en av verdens eldste nettbutikker. Men de har virkelig hengt med i tiden og fornyet seg. Har massevis av merker. Før i tiden var det mest store, uformelige klær av deres eget merke. Men Levis-bukser hadde de, også da jeg var barn/ungdom på 90-tallet. Anonymkode: 0dbe0...f27 3 1
Margit777 Skrevet 4. april #29 Skrevet 4. april (endret) Ellos er gammalt, over 50 år sikkert. Sendte ut blader man kunne bestille ting i før Internett Fikk en stygg babydukke jeg kalte potetkaka.❤️ rundt 1990 😄 Mamma bestilte gaver derfra. Endret 4. april av Margit777
AnonymBruker Skrevet 5. april #30 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det som er opplagt for deg er ikke nødvendigvis opplagt for alle. Derfor spør man. Anonymkode: 5c3ff...db0 Derav «generasjonskløften»……. Anonymkode: 22575...597 5
WhimsyTea Skrevet 6. april #31 Skrevet 6. april Ellos er vel en av de virkelig gamle traverne på markedet. Husker det kom Ellos katalog til vår og høst. Stor stas. Bestilte via tlf eller pr brev-skjema. ja du kan stole på at du får ekte vare. Om du ikke skulle få det så har Ellos selv blitt lurt for å si det sånn. Aldri opplevd noe tull med de. Eneste som er kjipt er at de ikke ha gratis retur. Noe jeg syns er lavmål i 2026.
AnonymBruker Skrevet 6. april #32 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 4.4.2026 den 17.35): Jeg følte at generasjonskløfta åpnet seg her...? 😄 Anonymkode: b6914...631 Det er ikke ofte jeg føler meg gammel, men denne kommentaren traff hardt 🙈Husker godt Ellos-katalogen fra da jeg gikk på barneskolen, det var et skikkelig høydepunkt når den kom i posten for da fikk vi ungene krysse av hvilke klær vi ville ha 😅 Anonymkode: c6268...281
AnonymBruker Skrevet 6. april #33 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 4.4.2026 den 20.12): Det som er opplagt for deg er ikke nødvendigvis opplagt for alle. Derfor spør man. Anonymkode: 5c3ff...db0 Noen ting bør man ikke trenge å spørre om Anonymkode: 94da6...d1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå