Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått sterke følelser for en tidligere kollega og venn. Tror han føler det samme for meg. Problemet er at han er gift. Skal jeg fortelle han hva jeg føler for han?

Anonymkode: d2603...670

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har fått sterke følelser for en tidligere kollega og venn. Tror han føler det samme for meg. Problemet er at han er gift. Skal jeg fortelle han hva jeg føler for han?

Hvem da? Hva jobber dere med? Må det fortelles? Må du ødelegge ekteskapet?Hvordan vet du at han liker deg?

Anonymkode: 95882...6a2

AnonymBruker
Skrevet

Kan du fortelle litt mer om kontakten dere har? Du sier tidligere kollega.. bor dere nært hverandre? Ser dere hverandre ofte? Har dere god kontakt? Hvorfor ønsker du å fortelle det? 

Anonymkode: 4cbea...af6

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det skal du ikke. Han er gift, det bør du respektere. 

Anonymkode: 17355...97d

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt meningsløst å fortelle det. Gå videre med livet.

Anonymkode: 9bfef...b4a

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan du fortelle litt mer om kontakten dere har? Du sier tidligere kollega.. bor dere nært hverandre? Ser dere hverandre ofte? Har dere god kontakt? Hvorfor ønsker du å fortelle det? 

Anonymkode: 4cbea...af6

Vi jobbet i samme bedrift for 5-6 år siden og har holdt kontakten siden. Han sender «god morgen» melding omtrent hver dag på snap eller Messenger. Han kommer også innom meg av og til for kaffe og prat. Han bor i nabobygda. 
Siste halvåret har han sendt meg meldinger om at han synes jeg er pen og at han tenker mye på å kysse meg. Vi snakker også en del på telefonen, nesten hver dag.

Dette har vekka noe i meg og. Vi har kyssa et par ganger og han er veldig på om at han ikke angrer og lurer på om jeg angrer. Jeg gjør ikke det og har vel egentlig forelska meg i han…

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det lureste du gjør er å holde denne mannen på avstand. Tenk på de fine minnene dere har sammen og de gode følelsene du har i deg. Det holder. Du vil ikke være med på noe sånt. Disse mennene går ikke fra konene sine. Og hvis de blir dumpet, så hører man ikke mer fra dem.

Jeg hadde nøt meldingene og hadde svart høflig tilbake, men ikke noe mer. Dere jan gjøre noe mer når han blir singel. Hvis han blir.

Anonymkode: 29798...ed7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi jobbet i samme bedrift for 5-6 år siden og har holdt kontakten siden. Han sender «god morgen» melding omtrent hver dag på snap eller Messenger. Han kommer også innom meg av og til for kaffe og prat. Han bor i nabobygda. 
Siste halvåret har han sendt meg meldinger om at han synes jeg er pen og at han tenker mye på å kysse meg. Vi snakker også en del på telefonen, nesten hver dag.

Dette har vekka noe i meg og. Vi har kyssa et par ganger og han er veldig på om at han ikke angrer og lurer på om jeg angrer. Jeg gjør ikke det og har vel egentlig forelska meg i han…

Det vennskapet hadde jeg droppet. Er han gift så får han vel gjøre seg ferdig med ekteskapet om han er interessert. 

Anonymkode: e800e...9c1

• Liker 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes du kan ta en alvorsprat med han . Ikke innled noe med han slik at han får i pose og sekk. Han må avslutte ekteskapet før dere gjør noe mer. 
veldig stor sjangs for at du blir ulykkelig forelsket i han og han drar det ut og prater deg rundt grøten. 
Du kommer til å bli såret . Ikke gå inn i noe med han så lenge han er gift . 

Anonymkode: 3a853...d20

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hadde han virkelig vært interessert i deg hadde han allerede gått fra kona. 

Det han holder på med nå viser bare at han er feig og uten ryggrad, dvs. ikke en mann man kan stole på.

I beste fall fisker han hos deg, fordi han ikke vil gå fra kona om han ikke allerede har et nytt forhold i boks. Men sannsynligvis ser han på deg som såpass "sikker" å være utro med, at han gir alt for å få hekte deg - og det greier han tydeligvis.

Om han var virkelig interessert i deg hadde han hatt respekt for deg, spilt med åpne kort. Ergo mangler denne mannen både respekt og følelser for deg.

Han har heller ikke respekt eller omtanke for kona, så denne mannen har problemer med sitt forhold til kvinner og andre mennesker. 

Ønsker du å være elskerinna som alltid vil være langt nede på hans prioriteringsliste, og du ikke har noe i mot å kaste bort år på en mann som trolig aldri vil sette deg øverst på sin prioriteringsliste (bak barna) - så kjør på, bli hans elskerinne, og sitt alene i høytider, vit at du ikke har en som kan støtte deg nok om du skulle få det vanskelig.

Og helt til slutt - ha selvrespekt nok til å ikke bidra til at mannen er utro. Han kommer sikkert til å være utro med noen andre om du ikke biter på. Men ha selvrespekt nok til å ikke bidra til hans utroskap.

Anonymkode: 59636...f03

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg tenker han hadde kontaktet deg hvis han følte det samme for deg, og slått opp eller skilt seg med kona si.

Det har han ikke, og det er vel bevis på at han elsker kona si og slår ikke opp/skiller seg ikke med henne. 

La det være. Han er gift. Hadde han ikke hatt dame så hadde det vært noe annet. Nå har han dame og det må du respektere. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slutt å stille det samme ragebait-spøsmålet annenhver uke. Det begynner å bli kjedelig.

Anonymkode: fb415...8f0

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du forteller ikke om dine følelser til en gift mann. Det er overhodet ikke greit.

Anonymkode: 3cd49...955

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Uff, hvor dum går det an å bli.

Anonymkode: 3cd49...955

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er lavmål og helt uakseptabelt å fortelle en gift person om sine romantiske følelser. 

Hvis han ikke vil leve med konen sin lenger så må han skille seg.

Jeg hadde svart: jeg har ikke slike tette relasjoner med gifte menn. Du får ta kontakt når du eventuelt har skilt deg så får vi se hvordan ting blir.

Tingen er den du, kjære ts, at men forlater aldri konen sin for å kun være singel. De har noe å gå til først. Enten det bare er ligg (noen de fleste foretrekker), eller inn i et nytt forhold. 

Kvinnene på sin side sitter der og føler seg så spesielle og den utvalgte. Tenk da, tenk å være DEN han forlot kona si for. Sååååå mye betyr du. 

Men nei du. Så mye betyr du ikke. Han blir ikke hos kona si fordi han elsker henne så utrolig høyt (han fisker hos deg, og kanskje andre?), og han flørter ikke med deg fordi du er hans livs kjærlighet. 

Han er en mann av den laveste kvalitet og noen man ikke burde bruke tiden sin på. 

Anonymkode: 3dded...6d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei det hadde jeg ikke 

Anonymkode: 112ff...37a

AnonymBruker
Skrevet

For meg kommer det alltid til å være et mysterium at kvinner synes menn som er utro mot egen partner er sexy eller overhodet noe å satse på. Når det allerede er gått så langt og jeg uansett åpenbart opplever at ingen av dere har noe problem med det dere driver med, tenker jeg det bare er å kjøre på.  Skal man først drive med affærer og holde noe bak en uvitende part sin rygg, kan man i det minste eskalere det så kona slipper fortere unna.

Anonymkode: d0be4...fb3

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg latt være å gjøre noe med.

Anonymkode: 35992...dfe

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...