Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på hytta til ei venninne i går. Hennes nye kjæreste var der også. Jeg har ikke møtt han før. Han begynte å drikke nesten med en gang jeg kom dit. Og han drakk mye og fort. Og han ble ekkel med venninnen min. Han f eks kritisere at hun liker å ha det ryddig. Han sa • hun venninna di er hekt psyko når det kommer til å rydde. • Du er så teit når du mener det eller det. • fy faan du er så irriterende 

Sånn satt han å snakket til henne til han sovnet tidlig på kvelden 

Han var litt pågående mot meg også.  Sa f eks at jeg burde ha tenkt meg om før jeg fikk barn med en som var utro og gikk fra meg etter fødsel. Og at det blir vanskelig for å finne ny mann når jeg har barn 

Hun sa at han er ikke sånn til vanlig men at han var så sliten og han drakk fort 

Jeg skulle heldigvis hjem i dag formiddag for hadde ikke orket en sånn kveld til.

Er han en drittsekk eller bare en full drittsekk?

Anonymkode: e0c92...0bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er en drittsekk. Gud bedre 

Anonymkode: 866cb...fd4

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Drittsekk. 

Anonymkode: 77c7c...dff

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du selv? 

Anonymkode: 771f5...9e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden ser denne venninnen din i den tufsen der?

Anonymkode: 5734c...4db

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som er jævler i fylla kan man like godt styre unna, selv om de er annerledes edru. 

Anonymkode: dace3...f4d

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i forhold med en mann, 50 årene, jeg i slutten av 40 årene. Han var en hyggelig og herlig kjæreste. Helt til han fikk alkohol innabords. Da ble han 9 av 10 ganger ufyselig. Første året merket jeg ikke mye til det. Vi bodde ikke sammen, og var så forelsket i han. Men etter det eskalerte det. Når jeg flyttet inn. Han var glad i å ta seg en fest. Og drakk seg beruset minst 2 ganger i uka. Begynte å grue meg til kvelden. Og etterhvert fikk jeg angst hver gang han åpnet en boks eller tok frem vin/sprit. Han kjeftet, sa stygge ting, kom med grunnløse beskyldninger. Etter 8 måneder som samboere pakket jeg mine saker og dro. Da hadde jeg gitt han flere sjanser. Selv om jeg elsket han og fikk kjærlighetssorg, har jeg ikke angret på det. Han prøvde i flere år å få meg tilbake. Men sånt gidder jeg ikke. Da har jeg det mye bedre alene. Hvis ikke man kan oppføre seg i fylla, må man la være å drikke. 

Anonymkode: 5488e...501

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fylla viser som regel hvordan de virkelig er bak en lukket dør. Så håper venninna de får oppleve øynene sine og at du sier din ærlige mening. 

Venninna mi er sammen med lik fyr. Jeg kaller det for selvskading når man blir i et sånt forhold.

Anonymkode: 665c3...2c9

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hun sa at han er ikke sånn til vanlig men at han var så sliten og han drakk fort 

Mener du hun lyver til deg?

Anonymkode: 79ebf...df6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mener du hun lyver til deg?

Anonymkode: 79ebf...df6

Litt usikker. 

Hun har vært i ett voldelig forhold før, men jeg viste ikke noe før det ble slutt. Og det er litt rart siden vi snakker sammen nesten hver dag og snakker om alt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt hende han ikke er sånn til vanlig, men når han er full kommer det han egentlig tenker frem, ufiltrert.

Anonymkode: 237c1...ee2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som bor i et menneske. Renner over i fylla. Håper dette var siste tur venninna de tok med han.

Anonymkode: f5ee5...dd8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg var på hytta til ei venninne i går. Hennes nye kjæreste var der også. Jeg har ikke møtt han før. Han begynte å drikke nesten med en gang jeg kom dit. Og han drakk mye og fort. Og han ble ekkel med venninnen min. Han f eks kritisere at hun liker å ha det ryddig. Han sa • hun venninna di er hekt psyko når det kommer til å rydde. • Du er så teit når du mener det eller det. • fy faan du er så irriterende 

Sånn satt han å snakket til henne til han sovnet tidlig på kvelden 

Han var litt pågående mot meg også.  Sa f eks at jeg burde ha tenkt meg om før jeg fikk barn med en som var utro og gikk fra meg etter fødsel. Og at det blir vanskelig for å finne ny mann når jeg har barn 

Jeg skulle heldigvis hjem i dag formiddag for hadde ikke orket en sånn kveld til.

Er han en drittsekk eller bare en full drittsekk?

Drittsekk, 100%. Alkoholen fjerner bare litt filter. 

Anonymkode: 6d332...e0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er drittsekk. For meg som er oppvokst med alkoholikere, så går varsellampa mi av, da noen drikker veldig raskt, for da drikker man ikke for å kose seg, da er det for å bli full.

Anonymkode: 653ad...129

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel snarere enn idiot enn drittsekk. 

Jeg hadde også en som var sosial, og hyggelig og godt likt person når han var edru, og skikkelig ekkel i fylla, prøvde seg på alt av damer, tålte ikke at jeg fikk oppmerksomhet og knuste møbler når han kom hjem fra fest i tillegg til å rakke ned på meg. Det ble kort prosess, og det tålte han heller ikke, uansett tok jeg han ikke tilbake. Faren var lik og hadde banka mora hans i åresvis. 

Drikke fort er også typisk alkoholavhengig...

Anonymkode: 1f870...096

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tipper han er sånn hele tiden, men skjuler det bedre i edru tilstand

Anonymkode: 25ee7...24f

AnonymBruker
Skrevet

Hun har vært i et voldelig forhold og nå unnskylder hun ny voldelig partner.  Stakkars dame..

Men nei, jeg hadde også sagt hva jeg tenkte om oppførselen hans, også holdt meg unna han 

Anonymkode: 4ec83...7af

Skrevet

Hadde sagt ifra til begge to.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som typisk alkoholiker.

Anonymkode: 42c17...603

AnonymBruker
Skrevet

Mannen til min søster blir slik når han blir for full, men har er overhode ikke slik edru.

Anonymkode: 1c4ad...4c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...