AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Noen som har sett den? Hva tenker dere? Hun ønsker å se den sammen med sine eldre søsken. Alternativt kan jeg og fireåringen se en annen film. Anonymkode: 146d2...7a0
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har sett den? Hva tenker dere? Hun ønsker å se den sammen med sine eldre søsken. Alternativt kan jeg og fireåringen se en annen film. Anonymkode: 146d2...7a0 Det hadde gått fint hos oss Anonymkode: 3ec27...cb2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Skrevet 3. april Hva slags filmer har barnet sett før da? Den har 6-årsgrense men ser jo ikke veldig skummel ut (har ikke sett den men sett noen bilder og lest en anmeldelse). Man kan jo bli med men ha avtale om å få sitte på fanget eller at man går ut av kinosalen om det blir skummelt? Har en veldig lettskremt 4-åring selv men hun har sett et par filmer med 6-årsgrense som gikk fint Men trenger ofte et fang eller en hånd. Men tror hun kunne sett denne. Har dere sånne øreklokker for barn så kan det å dempe lyden litt gjøre film mye mindre skummelt, er jo en del lydeffekter på kino som gjør det mer voldsomt. Anonymkode: 04e8c...000 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Skrevet 3. april Min 4 åring liker den godt. Anonymkode: e4609...789
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva slags filmer har barnet sett før da? Den har 6-årsgrense men ser jo ikke veldig skummel ut (har ikke sett den men sett noen bilder og lest en anmeldelse). Man kan jo bli med men ha avtale om å få sitte på fanget eller at man går ut av kinosalen om det blir skummelt? Har en veldig lettskremt 4-åring selv men hun har sett et par filmer med 6-årsgrense som gikk fint Men trenger ofte et fang eller en hånd. Men tror hun kunne sett denne. Har dere sånne øreklokker for barn så kan det å dempe lyden litt gjøre film mye mindre skummelt, er jo en del lydeffekter på kino som gjør det mer voldsomt. Anonymkode: 04e8c...000 Takk for fint og svært hjelpsomt svar. Vi har faktisk øreklokker. De skal vi ta med! Et fang er alltid ledig, og jeg kan gå ut med henne hvis hun trenger det. Hun har kun sett filmer tillatt for alle på kino, men hjemme har hun sett filmer med 6-års grense også. F.eks. Frost. Hun har også sett PlayStation spill med aldersgrense over hennes alder. Anonymkode: 146d2...7a0
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Skrevet 3. april Vi så den med vår på snart 5. Hun ble litt rastløs (har ikke vært et problem med andre filmer), men ble ikke skremt. Skal sies at hun er tøffere enn storebror på snart 7. Anonymkode: b6f00...7d7
AnonymBruker Skrevet 3. april #7 Skrevet 3. april Filmen i seg selv er grei, spørsmålet er om barnet klarer å sitte stille så lenge. Det er veldig forstyrrende med småbarn som går rundt, flytter seg fra fang til fang, klatrer i stolen, snakker og må følges ut flere ganger i løpet av en film. Anonymkode: d0d72...9be 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april Jeg har ei på 9 og en på 4, snart 5. Var på kinoen i dag med ho eldste. Jeg må si jeg er glad han minste ikke ble med, den hadde vært for skummel for han. Anonymkode: f3ef2...f6a
AnonymBruker Skrevet 3. april #9 Skrevet 3. april Det er jo et veldig høyt tempo og mye som skjer i disse mariofilmene, og inntrykkene blir gjerne forsterket i et sånt format som kino er. Jeg landet på å ikke se den med min fireåring. Tror det hadde blitt veldig overstimulerende. Vi skal heller se Da Mumbo Jumbo ble kjempestor, eller hva den nå heter. Den virker mer nedpå, så jeg tror det blir en bedre kinoopplevelse for min😊 Anonymkode: 8d7ec...99e 2
AnonymBruker Skrevet 3. april #10 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Filmen i seg selv er grei, spørsmålet er om barnet klarer å sitte stille så lenge. Det er veldig forstyrrende med småbarn som går rundt, flytter seg fra fang til fang, klatrer i stolen, snakker og må følges ut flere ganger i løpet av en film. Anonymkode: d0d72...9be .. og dette hadde vært svært relevant hvis dette var en film for voksne med folk i salen som blir brydd av sånt. På barnefilm er det barn - det forstår alle som er tilstede. Anonymkode: 74381...d72 1
AnonymBruker Skrevet 4. april #11 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): .. og dette hadde vært svært relevant hvis dette var en film for voksne med folk i salen som blir brydd av sånt. På barnefilm er det barn - det forstår alle som er tilstede. Anonymkode: 74381...d72 Dette er en film mange voksne ser og. Da de har gode minner fra Super Mario. Jeg så den med min 18 år gamle sønn, og var mange voksne i salen uten barn. Jeg syntes den var slitsom, for det skjer ekstremt mye hele tiden. Samme syntes sønnen min, som er fan. Og jeg hadde ikke tatt med en 4 åring på denne. Anonymkode: 90af4...446 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå