Vintermåne Skrevet fredag kl. 13:48 #1 Skrevet fredag kl. 13:48 Altså- det dukker opp så mye merkelig på min snap om dagen- hun her dukker opp etter jeg har sett gjennom en story av andre snappere …… og hun er ……. merkelig!!! Hun satt og tagg om samarbeid- kommer med mattips - som er en frøbagett med ost og skinke i mikroen - lager noen elendige skuespill filmer av seg og «dattera» ….. herregud……. Andre også som får opp henne?? 2
Jonette Skrevet fredag kl. 14:34 #2 Skrevet fredag kl. 14:34 Jeg har ikke snap, men søkte opp henne på FB.. Fikk to mattips, frøbagett m/ ost og skinke og "Taco steg for steg" . Altså, bagett med ost og skinke er slikt som jeg lagde mye av for 30-40 år siden, det er godt, men ingen nyhet.Heller ikke taco.. Ellers var det noen dansevideoer,alt i alt et stort gjesp!😴 2
Vintermåne Skrevet fredag kl. 14:40 Forfatter #3 Skrevet fredag kl. 14:40 Jonette skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke snap, men søkte opp henne på FB.. Fikk to mattips, frøbagett m/ ost og skinke og "Taco steg for steg" . Altså, bagett med ost og skinke er slikt som jeg lagde mye av for 30-40 år siden, det er godt, men ingen nyhet.Heller ikke taco.. Ellers var det noen dansevideoer,alt i alt et stort gjesp!😴 Ja, det er liksom ekstremt dårlig «innhold» - også virker det som hun ønsker, eller tror, å bli stor influencer 😳😳🫣 jeg får henne opp hele tiden nå 🤪😝 og det er noen sånne kleine dansevideoer også ja 🫣 lurer på om hun er «kjent» fra noe liksom, eller om hun bare er en random person? 2
Teflonhjernen Skrevet fredag kl. 20:01 #4 Skrevet fredag kl. 20:01 Fått henne opp på Tik Tok der hun snakket om at hun ønsket seg samarbeid. Fikk litt vondt av henne faktisk, hun virker litt stusslig på en måte. 3 1
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl. 11:28 #6 Skrevet lørdag kl. 11:28 Vintermåne skrev (21 timer siden): Altså- det dukker opp så mye merkelig på min snap om dagen- hun her dukker opp etter jeg har sett gjennom en story av andre snappere …… og hun er ……. merkelig!!! Hun satt og tagg om samarbeid- kommer med mattips - som er en frøbagett med ost og skinke i mikroen - lager noen elendige skuespill filmer av seg og «dattera» ….. herregud……. Andre også som får opp henne?? Jeg fikk også frøbagett-tipset opp!🥹 Lurte også på hva det var og om det var tull. Det sagt, en meny jeg nøt mye på videregående i 1998🤓 1
Stv Skrevet lørdag kl. 15:14 #7 Skrevet lørdag kl. 15:14 Synes hun virker litt kul jeg. Gjør sin egen greie
Nordlysstøv Skrevet søndag kl. 20:16 #8 Skrevet søndag kl. 20:16 Hun dukket plutselig opp her også, aner ikke hva som skjedde,men jeg følger henne tydeligvis 🤔 Har sikkert kommet borti i halvsøvne 😴 Regner med å avfølge snart. Men synes litt synd på henne, på en måte. Litt stakkarslig, men hun vil så gjerne, og vil så mye virker det som 🫂 1
Maskopi Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden Ser genuin ut den løpevideoen med reklame for løpevest 😅 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå