AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Ble samboer for 6 mnd siden og først nå fikk jeg vite at exen til samboer kun bor få hus unna. De har ingen barn sammen, men merker jeg ikke likte dette. Hvordan skal man ta sånt? Anonymkode: df7f5...f94
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Skrevet 3. april Jobb med sjalusien din. Det er ingenting annet du kan gjøre. Anonymkode: 38221...f5c 10 5
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Skrevet 3. april Dette er et du problem. Ingen andre sine. Du må jobbe med deg selv her. Anonymkode: 9eea4...99b 6
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Skrevet 3. april Du får tvinge han til å hasteselge huset med tap da. 50 mil unna, er det nok? Eller kanskje Australia er det tryggeste? Anonymkode: 67791...a25 4
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Skrevet 3. april Det får du bare svelge og slutte å være så sjalu… Anonymkode: 5eb89...b8d 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ble samboer for 6 mnd siden og først nå fikk jeg vite at exen til samboer kun bor få hus unna. De har ingen barn sammen, men merker jeg ikke likte dette. Hvordan skal man ta sånt? Anonymkode: df7f5...f94 Som noen som bor få hus unna exen min... 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 Her er et gratis tips, er veldig gøy å være sammen med naboen helt til det ikke er det. Ikke ta for gitt at hun digger dette. Anonymkode: a96f3...325
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan skal man ta sånt? Anonymkode: df7f5...f94 Alene og i det stille. Anonymkode: d57fc...d1f 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #9 Skrevet 3. april Nå skal det sies at det er hun som har laget kvalme for meg da hun fant ut at samboeren min hadde fått seg ny. -ts Anonymkode: df7f5...f94
AnonymBruker Skrevet 3. april #10 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå skal det sies at det er hun som har laget kvalme for meg da hun fant ut at samboeren min hadde fått seg ny. -ts Anonymkode: df7f5...f94 Kanskje du skulle skrevet DET i hovedinnlegget! Anonymkode: a96f3...325 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #11 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ble samboer for 6 mnd siden og først nå fikk jeg vite at exen til samboer kun bor få hus unna. De har ingen barn sammen, men merker jeg ikke likte dette. Hvordan skal man ta sånt? Anonymkode: df7f5...f94 Du kan trøste deg med at hun liker neppe at du har flyttet inn. Anonymkode: 55f9e...6f3 2
AnonymBruker Skrevet 3. april #12 Skrevet 3. april Her bor eksen til typen min i nabohuset. Disse to husene er helt like og er veldig tett på et eget område. Ei gate opp bor en annen eks. Det går helt fint, pga ordet eks. Altså det er noen han har vært med, som det ikke fungerte med. Dette er altså folk som allerede er «klarert», hvis du kan tenke sånn på det. Ikke ei ny, attraktiv og singel dame som han ikke vet hvordan det ville gått med , men en dame han allerede har peøvd ut , og ikke fikk det til med. dette er uten å mene at alle nye single attraktive damer er potensielt farlige for et forhold. Men prøver bare å få fram en litt annen tankegang her.. vi velger selv hvordan vi skal tenke rundt noe. Anonymkode: c06d7...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #13 Skrevet 3. april Noen ganger må man bare svelge noen kameler og håpe at exen er ferdige med hverandre Anonymkode: 432dc...df7
AnonymBruker Skrevet 3. april #14 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå skal det sies at det er hun som har laget kvalme for meg da hun fant ut at samboeren min hadde fått seg ny. -ts Anonymkode: df7f5...f94 Da hever du deg over det. Enkelt og greit. Du lever sitt liv. Så finner folk ut at hun eksen er bare sjalu og snakker dritt. Anonymkode: 9eea4...99b 3
AnonymBruker Skrevet 3. april #15 Skrevet 3. april Dette er et problem du må ordne opp i selv, jobb med sjalusien, for det er ikke han eller eksens skyld Anonymkode: 3d7f2...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #16 Skrevet 3. april Litt spesielt å bli samboer med en fyr som ikke har fortalt dette da. Hvor fort gikk dere frem? Hva annet er det han skjuler.... Anonymkode: 34554...6f2
AnonymBruker Skrevet 3. april #17 Skrevet 3. april Det er vel ikke så mange måter å ta det på. Du må enten akseptere at det er sånn eller finne deg et annet sted å bo. Anonymkode: 5dfcc...727 2
AnonymBruker Skrevet 3. april #18 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt spesielt å bli samboer med en fyr som ikke har fortalt dette da. Hvor fort gikk dere frem? Hva annet er det han skjuler.... Anonymkode: 34554...6f2 Det er ikke nødvendigvis fordi man skjuler noe. Er man ferdig med eksen og eksen tilfeldigvis bor i nærheten så er vel ikke det noe som er noe viktig å informere om. Reagerer en på dette, så er eneste problemet ens egen sjalusi Anonymkode: 3d7f2...6e0 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #19 Skrevet 3. april For alt du vet er eksen hans en psyko som har bosatt seg nær han uten at han har hatt noe ønske eller say i det. Sånne ekle damer finnes for å si det sånn. Anonymkode: ff0ec...b79
AnonymBruker Skrevet 3. april #20 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For alt du vet er eksen hans en psyko som har bosatt seg nær han uten at han har hatt noe ønske eller say i det. Sånne ekle damer finnes for å si det sånn. Anonymkode: ff0ec...b79 Eller de har fremdeles hatt sex helt frem til han fikk ny samboer. Han kan fremdeles være hennes tøffel, spesielt dersom hun er en høykonfliktperson i livet hans. Hvis eksen lager drama nå er det nok en grunn til det, som at de fremdeles har sex. Anonymkode: 34554...6f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå