AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Dvs til mat, sparing, forbruk, og alt annet. Regnes dette som mye/lite? Anonymkode: ae9f5...d64
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Skrevet 3. april De kommer helt an på hvem man spør. Bare du vet vel om det føles ok for deg? Anonymkode: e19e6...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Skrevet 3. april Jeg synes det er mye. Selv har jeg 6000-8000 kr til det. Anonymkode: 2dee0...b01 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er mye. Selv har jeg 6000-8000 kr til det. Anonymkode: 2dee0...b01 Da har du lite å rutte med. Jeg har ca. 34000,- . Anonymkode: 49702...e53
Grønnsaksvaffel Skrevet 3. april #5 Skrevet 3. april For en person - mye For en familie med 5 unger - lite. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Skrevet 3. april Hvor mange er dere i familien? Jeg er skilt og har tre barn. Etter at faste utgifter er betalt har jeg 20.000 til variable kostnader. Variable kostnader inkluderer mat, kollektiv transport, frisør, bursdag, ferie etc. I mitt budsjett ligger også klær, utstyr o.l til barna i faste kostnader, da mannen og jeg setter av en fast sum til dette hver måned Jeg har en egen buffer til store utgifter som oppussing etc. Dette funker fint for meg. Klarer ikke spare noe særlig, men lever greit. Anonymkode: 82b36...01b
AnonymBruker Skrevet 3. april #7 Skrevet 3. april Grønnsaksvaffel skrev (2 minutter siden): For en person - mye For en familie med 5 unger - lite. 1 voksen + 2 skolebarn Anonymkode: ae9f5...d64
Grønnsaksvaffel Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 1 voksen + 2 skolebarn Anonymkode: ae9f5...d64 I flg Sifo går det ca. 11 000,- til mat og andre daglivarer. Da er det 13 000,- igjen til annet forbruk. Midt på treet.
AnonymBruker Skrevet 3. april #9 Skrevet 3. april Vil si det er mye,men jeg har godt under det i lønn som ufør men ikke trygdet. Anonymkode: a7ca3...c44 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #10 Skrevet 3. april Jeg synes det er mye. Selv sitter jeg igjen med rundt 12 etter faste utgifter. Vi er to voksne og to barn annenhver uke. Anonymkode: 129b9...d30
Hololo Skrevet 3. april #11 Skrevet 3. april Mange av disse type trådene som dukker opp, folks forbruk er veldig forskjellig så finnes ikke noe fasitsvar, om du har råd til det nødvendige og i tillegg har litt penger til kos og sparing så tenke jeg det er greit,
AnonymBruker Skrevet 3. april #12 Skrevet 3. april Etter faste avgifter har jeg kanskje rundt 8000 hvis jeg er heldig. Så for meg er dette veldig mye. Anonymkode: 0d771...b30 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #13 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dvs til mat, sparing, forbruk, og alt annet. Regnes dette som mye/lite? Anonymkode: ae9f5...d64 Det er det jeg har utbetalt hver måned på uførepensjon, inkludert pensjons utbetaling fra Storebrand Anonymkode: 4d145...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #14 Skrevet 3. april Høres romslig ut det. Jeg sitter med 4-5000,- igjen etter faste utgifter er betalt. Anonymkode: 7e853...867 3
AnonymBruker Skrevet 3. april #15 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor mange er dere i familien? Jeg er skilt og har tre barn. Etter at faste utgifter er betalt har jeg 20.000 til variable kostnader. Variable kostnader inkluderer mat, kollektiv transport, frisør, bursdag, ferie etc. I mitt budsjett ligger også klær, utstyr o.l til barna i faste kostnader, da mannen og jeg setter av en fast sum til dette hver måned Jeg har en egen buffer til store utgifter som oppussing etc. Dette funker fint for meg. Klarer ikke spare noe særlig, men lever greit. Anonymkode: 82b36...01b Er du skilt eller ikke? Mannen? Mener du eksmannen, barnefar? Anonymkode: 6ed29...826 3
AnonymBruker Skrevet 3. april #16 Skrevet 3. april Det er helt gjennomsnittlig mye. Hverken mye eller lite. Anonymkode: ac71d...a70
AnonymBruker Skrevet 3. april #17 Skrevet 3. april Synes det høre mye ut. Er rundt det jeg ofte har utbetalt. Anonymkode: e7b5b...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #19 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor mange er dere i familien? Jeg er skilt og har tre barn. Etter at faste utgifter er betalt har jeg 20.000 til variable kostnader. Variable kostnader inkluderer mat, kollektiv transport, frisør, bursdag, ferie etc. I mitt budsjett ligger også klær, utstyr o.l til barna i faste kostnader, da mannen og jeg setter av en fast sum til dette hver måned Jeg har en egen buffer til store utgifter som oppussing etc. Dette funker fint for meg. Klarer ikke spare noe særlig, men lever greit. Anonymkode: 82b36...01b Husk at det fint går an å lære seg å klippe og farge hår selv, ta hjemmeferie/besøke eller få slekt i ferien, samt kjøpe det meste av klær og utstyr brukt. Da kan man gå fra å leve greit til å leve veldig greit, og sikre hele familien økonomisk i fremtiden 🤩 Anonymkode: 1af83...f9d
AnonymBruker Skrevet 3. april #20 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du skilt eller ikke? Mannen? Mener du eksmannen, barnefar? Anonymkode: 6ed29...826 Ha ha, ja beklager, gikk litt fort der. Skulle stå eksmann. Anonymkode: 82b36...01b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå