AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Skrevet 2. april I dag har jeg hat en opphetet diskusjon med min bedre halvdel. Jeg går mye tur så har 3 par tursko, 5 par joggesko, 4 par vintersko, og "noen" høyhelte" sko (minst 8 par) og noen andre flate hverdagsko. Mannen mener jeg må downsize, og jeg er helt uenig. Har i kveld tatt ut 3 par vintersko, 1 par gummistøvler (har 2 par igjen) og nekter å kvitte meg med de høyhelte som jeg bruker dann og vann. Er jeg urimelig her eller er han dust. Han har 5 par sko inkludert vintersko. Han mener jeg må gå hardere til verks. Jeg mener vi kan kjøpe større hus om dette irriterer ham. Hva tenker du? Anonymkode: 6e9e1...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #2 Skrevet 2. april 6 par 😅 2 par sneakers/joggesko (hvit og svart) 2 par vintersko 1 par Norse Low Boots (støvler) 1 par slippers Kvinne, 29 år Anonymkode: 073c5...2b6
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Skrevet 2. april Har du økonomi til å ha så mange sko? Bruker du dem alle, mer enn en gang liksom? Jeg er mann da, men har selv 10 par sko totalt: Ett par vernesko til jobb, ett par joggesko til gymmen, ett par vanntette "skog-og-mark" sko, ett par piggsko, ett par vinter boots, ett par pene vinter støvletter, ett par klassiske sorte pensko, ett par brune litt mer casual pensko, ett par pene sneakers, og ett par hverdags sko. Ett par sko til hver anledning er tanken. Har inntrykk av at det er mye til mann å være? "Trenger" jo ikke så mange sko, men bruker dem alle, og synes det er fint å som sagt ha noe til en hver anledning. Anonymkode: 13100...d8b
Grønnsaksvaffel Skrevet 2. april #4 Skrevet 2. april Jeg har aldri telt dem, men kanskje 50 -100 par. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Skrevet 2. april Haha, nope. Lurespørsmål 😂 Anonymkode: 463bf...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #6 Skrevet 2. april Oi! Det er mange, har ikke akkurat oversikt en gang…. Anonymkode: 0bf27...354 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #7 Skrevet 2. april 1 par sneakers (hverdags) 1 par joggesko 1 par vanlige tursko som jeg bruker på jobb 1 par nye tursko til turer privat. I par boots Støvler Vinterstøvler (fubuki) Høye boots 3 par sandaler (flipp flops til strand etc. 1 penere par til fint og en mellomting) Og jeg har lite sko 😅 Anonymkode: 7ef67...5b5
AnonymBruker Skrevet 2. april #8 Skrevet 2. april Per i dag har jeg tre par sko. Spesialsko med tilpassede såler som jeg bruker på jobb og på tur. Hvite joggesko som jeg bruker på treningsstudio Et par enkle pensko Kunne tenkt meg to par til - et annet par å bruke på jobb som kanskje var litt penere, samt noen heftigere tursko med Gore-Tex. Ser ikke at jeg trenger noe mer enn det. Anonymkode: fd1d2...1eb
Kometen Skrevet 2. april #9 Skrevet 2. april Aldri tenkt på, men siden jeg kjeder meg skal jeg summere opp: tre par joggesko to par Goretex tursko to par fjellstøvler fire par pumps to par høye støvletter fire par ankelstøvletter tre par ballerinasko tre par birkenstock to par høye sandaler fem par hvite sneakers ett par svarte sneakers Altså 31 par sko
Kometen Skrevet 2. april #10 Skrevet 2. april Kometen skrev (Akkurat nå): Aldri tenkt på, men siden jeg kjeder meg skal jeg summere opp: tre par joggesko to par Goretex tursko to par fjellstøvler fire par pumps to par høye støvletter fire par ankelstøvletter tre par ballerinasko tre par birkenstock to par høye sandaler fem par hvite sneakers ett par svarte sneakers Altså 31 par sko Og to par gummistøvler (høye og lave)
AnonymBruker Skrevet 2. april #12 Skrevet 2. april Har rundt 10 par sko tror jeg, det inkluderer tursko, pensko, joggesko, støvler og jobbsko Anonymkode: 50e59...b6a
AnonymBruker Skrevet 2. april #13 Skrevet 2. april 4 par Hoka (2x hverdags, tur/løp, goretex), vintersko og gummistøvler. Også har jeg 2 par treningssko til innendørs, løp og styrke. Anonymkode: 486c3...191
AnonymBruker Skrevet 2. april #14 Skrevet 2. april Jeg har lett 50 par sko, men noen er 15 år gamle. I fjor kjøpte jeg 2 par joggesko, og nye høyhælte sandaler. Anonymkode: e2761...d02
AnonymBruker Skrevet 2. april #15 Skrevet 2. april 3 par totalt. Ett par helt sorte joggesko. Brukes til hverdags, ute på tur og til finere anledninger. Ett par med slippers. Brukes rundt huset når jeg skal en snartur ut, f.eks. ut med søppla osv. Et par støvler. Ungene og mannen har forøvrig akkurat det samme. Så totalt har vi 15 par sko fordelt på hele gjengen. Anonymkode: 8f83c...f37
AnonymBruker Skrevet 2. april #18 Skrevet 2. april 1 par joggesko, 1 par sandaler, 1 par støvletter med høye hæler, 1 par selskinnstøvler, 1 par crocs, 1 par fjellstøvler, 1 par gummistøvler. Kvinne 52. Anonymkode: e432e...1b9
AnonymBruker Skrevet 2. april #19 Skrevet 2. april 1 × treningsko 2x joggesko til hverdags 1x vintersko 1 x finsko. Så 4 totalt her. Anonymkode: ead99...169
AnonymBruker Skrevet 2. april #20 Skrevet 2. april 1 Croks. 2 Joggesko. Stygge og pene. 1 Arbeidsko. 1 Gummistøvler. 1 Pensko. 1 Skøyter. Typisk velstandsproblem og overforbruk da man kun kan bruke et par sko om gangen.. Anonymkode: cc719...38e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå