Gå til innhold

Er du redd for at noen hører?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette handler ikke om å vise seg frem, pushe sexen sin på andre eller noe sånt. Det handler om å velge å ha sexlivet sitt som man viø ha det, med andre i nærheten, uten å være helt sikker på hvor lytt det er. På hytte, et feriehus etc. Er det vanlig å være avholdende, eller er det riktig å ha naturlig sex og prøve å gjøre det stille og diskret?

Anonymkode: efcb5...407

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig stille om det er noen andre i leiligheten/huset. Er lite stille om vi er aleine, selv om naboer kan høre oss.

Anonymkode: b1240...dc8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke et godt forhold til min familie så der er det helt uaktuelt å ha sex uansett hvor stille og diskret vi hadde vært. Og det er mannen helt enig i. Vi har heller ikke sex når vi besøker hans familie. Til absolutt nød oral i dusjen, siden dusjen er stor nok. Naboer er jeg ikke så bekymret for, bor i enebolig, men lukker nå vinduer/dører. Samme på hotell e.l., prøver å ta litt hensyn. 

Anonymkode: 51512...bfa

• Liker 1
Skrevet

Vi har ikke sex, når det er andre i nærheten. Jeg klarer nemlig ikke være stille når vi har sex. Det er pokker meg klin umulig 😂

• Hjerte 2
Skrevet

Hvis senga ikke knirker så kan vi ta en ekstremt rolig runde der, eller på badet. Sjelden vi egentlig er i en sånn situasjon, men hendte før i ungdommen at vi snek oss unna og tok en kjapp en på feks bad. 

Er vi på hotell bryr jeg meg ingenting om noen hører. Da er jeg meg selv helt ut ☺️ 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil helst at det skal være stille. Jeg synes det har vært irriterende og uanstendig når jeg har gått ute på gaten noen ganger og hørt stønning fra jenter inn et vindu, så når jeg har sex med en kvinne vil jeg helst at hun ikke stønner så høyt med tanke på andre folk

Anonymkode: 9ea8d...7db

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg bor i blokk og hvis noen andre hører at jeg har sex er det dems problem. Er jo ikke ekstra høylytt for at de skal høre liksom, men jeg demper meg ikke fra normalen heller.

Anonymkode: e237c...5ff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette handler ikke om å vise seg frem, pushe sexen sin på andre eller noe sånt. Det handler om å velge å ha sexlivet sitt som man viø ha det, med andre i nærheten, uten å være helt sikker på hvor lytt det er. På hytte, et feriehus etc. Er det vanlig å være avholdende, eller er det riktig å ha naturlig sex og prøve å gjøre det stille og diskret?

"Noen" for oss er barna. Ikke felles barn. Prøver å ikke bråke men det kan hende de har hørt noe på et tidspunkt. Men gjør ikke aktiv innsats for at de skal høre noe.

Hadde det vært andre voksne så hadde vi vært enda mer stille. 

Anonymkode: 695d6...848

• Hjerte 1
Skrevet

Hvis det er noen vi kjenner rundt eks familie og vener så tar vi hensyn. Er vi på ferie for eks så bryr vi oss ikke om de på naborommet hører

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er aldri redd for at naboer skal høre meg/oss nei. 

Men har hatt min del av å bite i en pute når ungene var mindre osv ja 😋

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er jeg ikke redd for. 

Anonymkode: 21921...d64

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke redd for å bli hørt nei, men jeg synes selv det er ekkelt og utrivelig å høre andre så derfor tar vi hensyn.

Anonymkode: acabc...417

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i blokk og soverommet er vendt mot gangvei så vi tar litt hensyn, lukker vindu og hyler ikke for full hals akkurat men demper heller ikke helt normale lyder. Soverommet er ikke vegg i vegg med noen, vi har nabo over oss men stort sett har vi sex på dagtid og da er normalt de naboene borte eller i andre deler av leiligheten sin enn soverommet.
Det er ikke farlig for noen å høre slikt og med mindre en står pal under vinduet så vil en jo bare høre bruddstykker om en nå skulle høre noe overhode.

På hotell og andre steder der vi er mindre kjent med hvor lydt det er og hva som evt knirker så prøver vi oss frem, sjekker at hodegavlen ikke smeller i veggen og er litt stillere siden det jo kan være noen på andre siden av veggen som ikke har noen annen plass å oppholde seg enn rommet de har til rådighet.

Anonymkode: 46a1e...3f8

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Leier leilighet for tiden og prøver å være stille så husverten ikke hører, bryr meg litt for mye om hva de synes om meg. Når vi er hos han (enebolig) eller på hotell bryr jeg meg ikke. Selv om det er best å kunne "slippe seg løs", så er det også noe sexy i å måtte være stille, at han holder for munnen min fordi jeg stønner sånn. 

Anonymkode: a18c9...022

Skrevet

Forsøker å skjerme barn og nær familie, ellers gir vi faen. Barna vet absolutt at vi har et aktivt sexliv, det er viktig at de vet at romantisk kjærlighet også har en fysisk manifestasjon.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bodde tidligere i et hus med en liten hybel under. Selv om jeg elsker sex selv, så synes jeg det var veldig forstyrrende å høre på.

Spilte endel høy musikk husker jeg, som jeg igjen fikk klager på 😆

AnonymBruker
Skrevet

Har traumer etter å ha hørt foreldrene mine ha sex gjennom barndommen min- så er ekstremt forsiktig for at barna skal måtte høre noe.

Mine foreldre kunne fimne på å ha stønnende og hvinende sex med meg som barneskolebarn i samme rom på ferie, de kunne aldri ta en pause fra sexakten en eneste kveld, jeg hatet intenst de fattige familieferiene vi måtte på hver sommer, en teltduk hindrer ingen lyder! 😵‍💫🤯

Anonymkode: e3d95...8ba

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt normal sex i den boligen vi har hatt. Lukket dør, forsiktig med lyder, ikke noe problem. På noen ferier der vennepar har vært i samme hus, har vi vært normalt diskrete, men regner med at det har vært mulig å høre noen knirk, klask og godlåter. Har også hørt det fra andre. Ikke for å vise seg frem, men fordi det er sånn sex er - og vi har mer, ikke mindre, sex i ferier. Og - deler man hus og bad får man også sett andres nakenhet innimellom. No stress.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har traumer etter å ha hørt foreldrene mine ha sex gjennom barndommen min- så er ekstremt forsiktig for at barna skal måtte høre noe.

Mine foreldre kunne fimne på å ha stønnende og hvinende sex med meg som barneskolebarn i samme rom på ferie, de kunne aldri ta en pause fra sexakten en eneste kveld, jeg hatet intenst de fattige familieferiene vi måtte på hver sommer, en teltduk hindrer ingen lyder! 😵‍💫🤯

Anonymkode: e3d95...8ba

Makan 

Antar du har arvet noe av kåtheten etter dine foreldre? 

Anonymkode: d7a19...cd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stille-sex er veldig lite tilfredsstillende for meg, så jeg gidder faktisk ikke å ha sex hvis jeg må være stille.

Så er vi et sted det er lytt, så blir det ikke sex. I praksis har vi kun sex hjemme i eget hus. Der ligger vårt soverom så langt unna barnas rom at det er greit. 

Anonymkode: 3cb04...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...