AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Dette handler ikke om å vise seg frem, pushe sexen sin på andre eller noe sånt. Det handler om å velge å ha sexlivet sitt som man viø ha det, med andre i nærheten, uten å være helt sikker på hvor lytt det er. På hytte, et feriehus etc. Er det vanlig å være avholdende, eller er det riktig å ha naturlig sex og prøve å gjøre det stille og diskret? Anonymkode: efcb5...407
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Er veldig stille om det er noen andre i leiligheten/huset. Er lite stille om vi er aleine, selv om naboer kan høre oss. Anonymkode: b1240...dc8
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Jeg har ikke et godt forhold til min familie så der er det helt uaktuelt å ha sex uansett hvor stille og diskret vi hadde vært. Og det er mannen helt enig i. Vi har heller ikke sex når vi besøker hans familie. Til absolutt nød oral i dusjen, siden dusjen er stor nok. Naboer er jeg ikke så bekymret for, bor i enebolig, men lukker nå vinduer/dører. Samme på hotell e.l., prøver å ta litt hensyn. Anonymkode: 51512...bfa
Mardina Skrevet 33 minutter siden #4 Skrevet 33 minutter siden Vi har ikke sex, når det er andre i nærheten. Jeg klarer nemlig ikke være stille når vi har sex. Det er pokker meg klin umulig 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå