miriam002 Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april (endret) Jeg er på jakt etter en ny badedrakt, men jeg finner ikke noen sted den typen jeg ønsker. Ønsker meg egentlig en helt plain svart badedrakt, men med string på «baken» 😛 Kan gjerne være lukket rygg og det samme foran, ser mange som har lignende men jeg finner det ikke noen sted. Heter den typen noe spesielt? Har noe lignende? Endret 2. april av miriam002 Vil være anonym 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april Jobber i undertøysbutikk, men ikke sett en eneste badedrakt med string i åresvis. Hvor har du sett det? På folk? Kanskje en utenlandsk nettside. Anonymkode: 5097d...d38 1
miriam002 Skrevet 1. april Forfatter #3 Skrevet 1. april (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jobber i undertøysbutikk, men ikke sett en eneste badedrakt med string i åresvis. Hvor har du sett det? På folk? Kanskje en utenlandsk nettside. Anonymkode: 5097d...d38 På folk ja, kanskje det er derfor jeg ikke finner det. At det er av mote.. Finner noen, men gjerne med masse bling og greier på, ønsker ikke det. Endret 2. april av miriam002 Vil være anonym
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Skrevet 1. april Skulle til å si Salta Bad, som har kjempefint badetøy, synes jeg, men jeg var visst for gammel for denne tråden. Dårlig utvalg av string og bling i baken der. Anonymkode: ad7d8...473
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Skrevet 2. april mulig dem har det på nordby der har dem badetøy og undertøy Anonymkode: 92683...ad9
AnonymBruker Skrevet 2. april #6 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Skulle til å si Salta Bad, som har kjempefint badetøy, synes jeg, men jeg var visst for gammel for denne tråden. Dårlig utvalg av string og bling i baken der. Anonymkode: ad7d8...473 😆😆 jeg gikk inn i tråden for jeg trodde jeg kunne hjelpe ut i fra overskriften. Saltabad har mye fint i litt voksne modeller. Jeg har ikke sett stringbadedrakt hverken på folk siden 90 tallet eller hos noen leverandører av badetøy. Anonymkode: 5097d...d38
AnonymBruker Skrevet 2. april #7 Skrevet 2. april Det var jo ekstremt populært i fjor eller forfjor, jeg jobber ved et stort badebasseng i en by og det kom en del damer og jenter i dette, det ble litt mye av det gode for å si det sånn. Anonymkode: e2b64...23e 1
kaledonia Skrevet 2. april #8 Skrevet 2. april Jeg tror ikke du finner noe annet sted med et så stort utvalg av badetøy som Bonprix. 1
LeneXCII Skrevet 2. april #9 Skrevet 2. april miriam002 skrev (18 timer siden): Jeg er på jakt etter en ny badedrakt, men jeg finner ikke noen sted den typen jeg ønsker. Ønsker meg egentlig en helt plain svart badedrakt, men med string på «baken» 😛 Kan gjerne være lukket rygg og det samme foran, ser mange som har lignende men jeg finner det ikke noen sted. Heter den typen noe spesielt? Har noe lignende? Første som kom ved et google søk.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #10 Skrevet 2. april kaledonia skrev (57 minutter siden): Jeg tror ikke du finner noe annet sted med et så stort utvalg av badetøy som Bonprix. 😆😆😆 Anonymkode: 5097d...d38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå