Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er på jakt etter en ny badedrakt, men jeg finner ikke noen sted den typen jeg ønsker. Ønsker meg egentlig en helt plain svart badedrakt, men med string på «baken» 😛 Kan gjerne være lukket rygg og det samme foran, ser mange som har lignende men jeg finner det ikke noen sted. Heter den typen noe spesielt? Har noe lignende?

Endret av miriam002
Vil være anonym
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber i undertøysbutikk, men ikke sett en eneste badedrakt med string i åresvis. Hvor har du sett det? På folk? Kanskje en utenlandsk nettside. 

Anonymkode: 5097d...d38

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jobber i undertøysbutikk, men ikke sett en eneste badedrakt med string i åresvis. Hvor har du sett det? På folk? Kanskje en utenlandsk nettside. 

På folk ja, kanskje det er derfor jeg ikke finner det. At det er av mote.. Finner noen, men gjerne med masse bling og greier på, ønsker ikke det.

Endret av miriam002
Vil være anonym
AnonymBruker
Skrevet

Skulle til å si Salta Bad, som har kjempefint badetøy, synes jeg,  men jeg var visst for gammel for denne tråden. Dårlig utvalg av string og bling i baken der.

Anonymkode: ad7d8...473

AnonymBruker
Skrevet

mulig dem har det på nordby der har dem badetøy og undertøy 

Anonymkode: 92683...ad9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skulle til å si Salta Bad, som har kjempefint badetøy, synes jeg,  men jeg var visst for gammel for denne tråden. Dårlig utvalg av string og bling i baken der.

Anonymkode: ad7d8...473

😆😆 jeg gikk inn i tråden for jeg trodde jeg kunne hjelpe ut i fra overskriften. Saltabad har mye fint i litt voksne modeller. 

Jeg har ikke sett stringbadedrakt  hverken på folk siden 90 tallet eller hos noen leverandører av badetøy. 

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo ekstremt populært i fjor eller forfjor, jeg jobber ved et stort badebasseng i en by og det kom en del damer og jenter i dette, det ble litt mye av det gode for å si det sånn. 

Anonymkode: e2b64...23e

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke du finner noe annet sted med et så stort utvalg av badetøy som Bonprix. ;)

• Liker 1
Skrevet
miriam002 skrev (18 timer siden):

Jeg er på jakt etter en ny badedrakt, men jeg finner ikke noen sted den typen jeg ønsker. Ønsker meg egentlig en helt plain svart badedrakt, men med string på «baken» 😛 Kan gjerne være lukket rygg og det samme foran, ser mange som har lignende men jeg finner det ikke noen sted. Heter den typen noe spesielt? Har noe lignende?

Første som kom ved et google søk.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
kaledonia skrev (57 minutter siden):

Jeg tror ikke du finner noe annet sted med et så stort utvalg av badetøy som Bonprix. ;)

😆😆😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...