AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Mye matemballasje i papp er jo tilgriset. Papp kan ikke vaskes så ender med at jeg kaster det i restavfallet. Dunken for restavfall blir full i god tid før henting. Er det greit med litt matrester på pappavfallet? Anonymkode: eab4f...493
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april Hva er det som blir så tilgriset da? Melkekartonger skylles lett, eggekartonger er rene, emballasje som det er mat i har gjerne plast rundt seg før papp osv Anonymkode: b52f5...f51
visp Skrevet 1. april #3 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det som blir så tilgriset da? Melkekartonger skylles lett, eggekartonger er rene, emballasje som det er mat i har gjerne plast rundt seg før papp osv Anonymkode: b52f5...f51 Eggekartonger skal i restavfall. Ville bare si det siden jeg så det
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Skrevet 1. april Har nesten aldri vært borti at pappemballasje som ikke er «plastet» som f.eks melkekartong er matrester på. visp skrev (3 minutter siden): Eggekartonger skal i restavfall. Ville bare si det siden jeg så det Ikke hos oss, skal i papir her Anonymkode: 1fa67...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #5 Skrevet 1. april visp skrev (4 minutter siden): Eggekartonger skal i restavfall. Ville bare si det siden jeg så det Det skal faktisk… Nei her så skal det faktisk ikke det. Anonymkode: b52f5...f51 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. april #6 Skrevet 1. april Matrester på papp? Hvilken mat kommer i kun papp, med unntak av take-away mat? Anonymkode: 4334a...32a
visp Skrevet 1. april #7 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har nesten aldri vært borti at pappemballasje som ikke er «plastet» som f.eks melkekartong er matrester på. Ikke hos oss, skal i papir her Anonymkode: 1fa67...5c1 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det skal faktisk… Nei her så skal det faktisk ikke det. Anonymkode: b52f5...f51 Trodde det var likt overalt jeg. Har lært at siden det er resirkulert så skal det ikke resirkuleres igjen. Da trekker jeg tilbake påstanden
AnonymBruker Skrevet 1. april #8 Skrevet 1. april visp skrev (7 minutter siden): Trodde det var likt overalt jeg. Har lært at siden det er resirkulert så skal det ikke resirkuleres igjen. Da trekker jeg tilbake påstanden Papp kan og skal resirkuleres flere ganger, så det er likt over hele landet. Anonymkode: a6e43...926
moomino Skrevet 1. april #9 Skrevet 1. april visp skrev (3 timer siden): Eggekartonger skal i restavfall. Ville bare si det siden jeg så det Ikke hos oss der ska de ikke papp og papir dunken 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #10 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Papp kan og skal resirkuleres flere ganger, så det er likt over hele landet. Anonymkode: a6e43...926 På Bir sin hjemmeside står det klart og tydelig at de skal sorteres i restavfall og i min kommune er det Bir som henter så jeg hiver de i rest. Anonymkode: 23651...97b 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #11 Skrevet 1. april Sjeldent jeg har vært borti tilgriset papp, og jeg kaster sikkert en pose papp i uka. Anonymkode: 620ad...208 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #12 Skrevet 2. april Hvem i huleste bryr seg, er man i tvil så kaster man i restavfall. Det sier seg selv. Totalt ubegripelig uansett egentlig. Anonymkode: be267...4db 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #13 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Matrester på papp? Hvilken mat kommer i kun papp, med unntak av take-away mat? Anonymkode: 4334a...32a Feks: fiskepinner ol. Anonymkode: 5ec1a...fd3
AnonymBruker Skrevet 2. april #14 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Feks: fiskepinner ol. Anonymkode: 5ec1a...fd3 Eventuelle tørre/frosne smuler av panering fra frossenmat pleier jeg riste/banke ut, og så går det i pappavfallet. Om den blir ristet ut av før den rekker å tine pleier det ikke bli noe særlig søl. Anonymkode: 69edb...2c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå