Ednasliv Skrevet tirsdag kl. 19:09 #1 Skrevet tirsdag kl. 19:09 Hei, Noen her som har sett den nyeste versjonen av "Wuthering heights"? Har sett den fire ganger nå, og jeg må si jeg likte den godt. Oppdaget nye detaljer ved filmen hver gang. Hva syntes dere om filmen? Likte dere den? Hvorfor/hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:21 #2 Skrevet tirsdag kl. 21:21 Nja, grei nok. Likte ikke det teatralske og urealistiske med hus og klær. Dessuten ble den veldig lang, og fryktelig kjedelig fordi de hadde klippet vekk sentrale personer fra historien, f eks Cathys bror Hindley, slik at historien ble litt meningsløs og nesten bare dreide seg om Cathy og Heathcliff. Jacob Elordi var altfor snill som Heathcliff, og hans grusomhet mot Isabella ble jo bare supermerkelig framstilt og bagatellisert som et slags romantisk rollespill. Dessuten var både han og Robbie altfor gamle for rollene. Cathy gifter seg når hun er 17 år, Robbie er 35! Hun er veldig vakker, men for gammel til å spille tenåring. De har jo også droppet hele siste halvdel av boka, men det har flere filmatiseringer gjort. Beste versjon jeg har sett er med Ralph Fiennes og Juliette Binoche. Anonymkode: 38a63...84b 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:32 #3 Skrevet tirsdag kl. 21:32 Vi så den og dersom du er glad i romanen tenker jeg at du lar den være. De har laget sin egen versjon, en form for fanfiction., Anonymkode: b137d...dc2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå