male32 Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars På kino fra i morgen (1 april). Noen som skal se denne? likte veldig godt den første filmen. har ikke bestemt meg enda, liker ikke å gå på kino alene. Synes også lyden er alt for høy. Men har veldig lyst å se filmen.
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars Spent, elsker Galaxy spillene. Spilte de mye på Wii i sin tid. Anonymkode: 09e94...247 1
Debattanten2018 Skrevet 1. april #3 Skrevet 1. april Jupp, jeg har definitivt tenkt å se denne filmen på kino. Elsket den første filmen (ja, hat meg kritikere) og ser frem til oppfølgeren. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Skrevet 1. april Jeg og min tenåringssønn så denne. Han er stor fan. Men vi var begge enige at den første var best, og at her skjedde det alt for mye, det var super Mario på speed. Anonymkode: 5acf3...0fa 2
male32 Skrevet 5. april Forfatter #6 Skrevet 5. april Var på kino i går og så filmen. Likte den kjempegodt.
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april Så den i dag. Jeg likte den første filmen bedre, den var mer leken/ulike sjangre. Denne var mer en typisk animasjonsfilm. Men niåringen elsket den. Anonymkode: b1eec...eb6
Debattanten2018 Skrevet 11. april #8 Skrevet 11. april Så den på kino i forgårs. Og må si at jeg storkoste meg med filmen. Den var akkurat som forventet: Lettbent og fornøyelig underholdning ment til et bredt publikum.
AnonymBruker Skrevet 11. april #9 Skrevet 11. april Alt for mye action (langtekkelig) og historien var tynn. Men jeg digger Mario så fôr nostalgiens del likte jeg den! Anonymkode: 7fb4d...d87 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #10 Skrevet 11. april Passer den for en 4-åring? Hen synes første filmen var kjempebra, ikke skummel. Anonymkode: 4f522...5fe
AnonymBruker Skrevet 11. april #11 Skrevet 11. april Jeg likte godt den første, men følte det var veldig mye av ingenting i denne. Veldig tynn historie. 12 åringen var enig. Anonymkode: 9a427...3b6
male32 Skrevet 12. april Forfatter #12 Skrevet 12. april Ser dere den med Norsk tale eller orginal tale? Jeg så den med orig tale, men kunne tenkt meg å sett med Norsk tale også, hvis det ikke høres veldig dumt ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå