Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

På kino fra i morgen (1 april). Noen som skal se denne?
likte veldig godt den første filmen.
har ikke bestemt meg enda, liker ikke å gå på kino alene. Synes også lyden er alt for høy. 
Men har veldig lyst å se filmen. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spent, elsker Galaxy spillene. Spilte de mye på Wii i sin tid.

Anonymkode: 09e94...247

• Liker 1
Skrevet

Jupp, jeg har definitivt tenkt å se denne filmen på kino. Elsket den første filmen (ja, hat meg kritikere) og ser frem til oppfølgeren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min tenåringssønn så denne. Han er stor fan. Men vi var begge enige at den første var best, og at her skjedde det alt for mye, det var super Mario på speed.

Anonymkode: 5acf3...0fa

• Liker 2
Skrevet

Familien og jeg skal se den i kveld 

• Liker 1
Skrevet

Var på kino i går og så filmen. Likte den kjempegodt. 

AnonymBruker
Skrevet

Så den i dag. Jeg likte den første filmen bedre, den var mer leken/ulike sjangre. Denne var mer en typisk animasjonsfilm. Men niåringen elsket den. 

Anonymkode: b1eec...eb6

Skrevet

Så den på kino i forgårs. Og må si at jeg storkoste meg med filmen. Den var akkurat som forventet: Lettbent og fornøyelig underholdning ment til et bredt publikum.

AnonymBruker
Skrevet

Alt for mye action (langtekkelig) og historien var tynn. Men jeg digger Mario så fôr nostalgiens del likte jeg den!

Anonymkode: 7fb4d...d87

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Passer den for en 4-åring? Hen synes første filmen var kjempebra, ikke skummel. 

Anonymkode: 4f522...5fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte godt den første, men følte det var veldig mye av ingenting i denne. Veldig tynn historie. 12 åringen var enig.

Anonymkode: 9a427...3b6

Skrevet

Ser dere den med Norsk tale eller orginal tale? Jeg så den med orig tale, men kunne tenkt meg å sett med Norsk tale også, hvis det ikke høres veldig dumt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...