Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke bodd i Norge på ti år så jeg har ikke fulgt med - sist jeg bodde her fikk jeg feks en uke all inclusive på Kreta til under 5000 kr, og generelt ganske fine hotell til rundt 3000 kroner. Er det fortsatt sånn? Eller hvor dyrt har det ev blitt, i mai og september med restplasser i siste liten?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt fullt mulig å gjøre gode dealer hvis man ikke er så nøye på steder eller hotellstandard. Så har jeg inntrykk av at de alt i alt har blitt litt bedre på å rydde sånn overskuddskapasitet av veien - og at flere er på restplassjakt. Er det dårlig vær her hjemme i flere uker er det knapt restplasser å oppdrive. Da hiver folk seg rundt. 

Anonymkode: ec91f...043

AnonymBruker
Skrevet

Mitt generelle inntrykk er at charterselskapene har blitt flinkere til å tilpasse seg tilbud/etterspørsel. Det henger sikkert sammen med mange ting. Bedre data/KI kan være en faktor, faktisk. De har jo i alle fall fått et betydelig datagrunnlag for å vite hvordan folk gjerne operere. Min observsjon er at det er langt færre kjempebilige reiser. I tillegg har vel de fleste kuttet ut disse aller billigste uspesifiserte reisene, der man ikke vet hvor man havner. Det er kanskje den viktigste faktoren for at man ikke lenger ser de aller laveste prisene. 

Anonymkode: 13383...23f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det helt klart var billigere før Korona. Jeg reiste en del da, og fikk latterlig billige, veldig bra reiser. Nå får jeg ikke noe i nærheten, 

Anonymkode: 7ba7d...b4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har blitt MYE dyrere. Jeg har sjekket en god del de siste sommerne, og har ikke funnet noe som er i nærheten like billig som før.

Anonymkode: 076a8...4db

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan vel søke og finne ut av det selv om du ikke bor i Norge. 

Anonymkode: 36b15...0a4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du kan vel søke og finne ut av det selv om du ikke bor i Norge. 

Anonymkode: 36b15...0a4

Det er jo litt vanskelig å søke på siste liten-reiser for mai, i mars. 

AnonymBruker
Skrevet
Snop skrev (1 minutt siden):

Det er jo litt vanskelig å søke på siste liten-reiser for mai, i mars. 

Mai kan du nok ha bedre hell med, jeg har kun sjekket i skolens sommerferie.

Anonymkode: 076a8...4db

AnonymBruker
Skrevet

Booka en uke i Hellas for kr 7200,- for 2 personer.  Siste uken FØR skolen tar sommerferie. 

Vi gjør det samme til høsten, tar ferie når skolene starter igjen, da får vi reiser til halv pris!

Anonymkode: e4b6f...bd9

AnonymBruker
Skrevet

Mai i år, to barn og to voksne. 14 000 for ok hotelle med frokostbuffet. 

Sist år 5 stjerners I Hellas, med samme antall personer, All inclusive ved stranda! 

Fra Stavanger, sikkert enda bedre utvalget fra Oslo. 

Så er ofte utrolig gode priser i mai ja! 

Anonymkode: b0d58...9c9

AnonymBruker
Skrevet

Husker vi for en tid tilbake fikk 6 billetter inkludert alt på et fint hotell på stranden for 6000 kroner. Paret i naboleiligheten hadde betalt 35000 for to personer.

Gode tider🥰

Anonymkode: b78e2...0cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...