AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars Hvilke av de ‘billigere’ / eldre elbilene finnes der ute som er pålitelige og som ikke bor på verkstedet annenhver måned? Under 200k da jeg ikke gidder å sitte med lån oppunder øra. Jeg vil ikke ha tesla, alt for mye skrekkhistorier rundt de. kjører p.d.d. Eldre diesel, men med de prisene som er rundt om nå så svir det kraftig i lommeboka. Anonymkode: 863ea...9ab
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars Finnes ingen vedlikehodsfri bil. Anonymkode: ada60...a8c
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Finnes ingen vedlikehodsfri bil. Anonymkode: ada60...a8c Hvis du ser så står det "vedlikeholdsfri" i anførselstegn. Jeg er fullstendig klar over at ingen bil er vedlikeholdsfri, men enkelte er bedre enn andre. Anonymkode: 863ea...9ab
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars Min første ble en iD4, veldig fornøyd så langt. Anonymkode: e5a32...b36
AnonymBruker Skrevet 31. mars #6 Skrevet 31. mars BMW i3. Jeg har hatt bilen i godt over 6 år. Det den har kostet meg foruten dekk er bremseskiver og klosser foran samt service hvert 2. år. Den er heller ikke utsatt for rust siden bilen er lagd av karbonfiber og aluminium. Anonymkode: 67dfa...0d8 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #7 Skrevet 31. mars Ioniq er i særklasse. Hold deg unna tyske og franske biler. Anonymkode: 56dad...046
AnonymBruker Skrevet 1. april #8 Skrevet 1. april Du får nye Dongfeng Box og storebroren Dongfeng Vigo (som ligner KIA EV3) til ikke så mye over 200 000. . Mange som mener mye om Kina-biler som du må ta med på kjøpet😀😀 Anonymkode: 34b07...4e0 1
Kålrota Skrevet 1. april #9 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Min første ble en iD4, veldig fornøyd så langt. Anonymkode: e5a32...b36 Men den koster vel ganske mye mer enn skissert i hovedinnlegget?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå