mammaønske Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars (endret) Vet ikke heeelt hvor jeg vil med dette innlegget.. Men ca en uke etter eggløsning kom det litt lyserosa på papiret et tørk. Også ingenting de neste 2 gangene på do også litt brunt igjen. Også var det helt stopp i 2 dager, også begynte det litt igjen, med rosa, lys rødt. Men kun ved tørk, og ikke hvert tørk. Vært sånn i 2 dager nå. Idag har jeg ledd av ingenting og mannen min kan knapt si noe før jeg braser ut i latter. Også satt jeg og så på han, han spør hva jeg ser på, og da begynner jeg plutselig å gråte, for han ikke vil jeg skal se på han. Jeg aner ikke hva som skjer og kan ikke forklare det heller når han spør 🤷🏼♀️ Vanskelig å svare på om jeg har andre symptomer. Har akkurat hatt en runde med influensa, så kan være en del symptomer derfra eller pga en evt graviditet/hormonell Det jeg vil vite er vel kanskje, er det håp nå denne runden eller hva skjer med meg? Skal ha mensen på lørdag. Endret 31. mars av mammaønske
mommyaka Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april Kan være hormoner bare...om du skal ha mensen om nå 3 dager så kan det være pga det. Om det er gravid symptomer ville du fått positive test nå
mammaønske Skrevet 1. april Forfatter #3 Skrevet 1. april mommyaka skrev (5 timer siden): Kan være hormoner bare...om du skal ha mensen om nå 3 dager så kan det være pga det. Om det er gravid symptomer ville du fått positive test nå Har ikke testet. Tar en test når jeg er tilbake fra påskeferie om mensen ikke er kommet til da 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå