AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars Egentlig kunne jeg tenke meg å kombinere ulike steder. Gjerne med bademulighet og kultur. Jeg elsker Italia men er redd det blir så varmt at vi ikke orker å bevege oss på dagtid. Har med en tenåring. Anonymkode: 53b6a...0b8
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars Split og Makarska i kroatia Vilnius og Palanga i Litauen. Anonymkode: 2c850...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars Barcelona, men kan fort bli varmt. England, mange fine badebyer i kort avstand fra London. Anonymkode: b3d58...04f
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): England, mange fine badebyer i kort avstand fra London. Anonymkode: b3d58...04f Mange av de er dessverre ikke særlig fine lengre. Med mindre du har vært der de siste par somrene så har ting endret seg veldig. Nedslitt, mye fattigdom, stengte butikklokaler, søppel. Anonymkode: 32346...a12 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars Bangkok for det kulturelle, Hua Hin for bading. Anonymkode: d67f1...49b 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #6 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 31.3.2026 den 11.56): Split og Makarska i kroatia Vilnius og Palanga i Litauen. Anonymkode: 2c850...6ae Kroatia er herlig 🥰🥰🥰 Anonymkode: 6e750...040
Merlin Skrevet 1. april #7 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 31.3.2026 den 11.51): Egentlig kunne jeg tenke meg å kombinere ulike steder. Gjerne med bademulighet og kultur. Jeg elsker Italia men er redd det blir så varmt at vi ikke orker å bevege oss på dagtid. Har med en tenåring. Anonymkode: 53b6a...0b8 Kjører der med bil eller flyr ?
AnonymBruker Skrevet 1. april #8 Skrevet 1. april Merlin skrev (1 time siden): Kjører der med bil eller flyr ? Vi flyr nok men er åpen for tog Anonymkode: 53b6a...0b8
AnonymBruker Skrevet 1. april #9 Skrevet 1. april Kanskje vurdere Sopot (gdansk), Nord-Tyskland (travemunde til eksempel) eller Cornwall? Ønsker meg selv en togtur fra London til st ives eller en av de andre byene i nærheten langs sørkysten. Ellers er det fint i st Sebastian og området rundt, der er det vel ikke like varmt som i resten av (sør)Europa. Ellers er det alltids flott langs vesterhavet i Danmark, men ikke like værsikkert så klart. Anonymkode: 667f1...840
AnonymBruker Skrevet 2. april #10 Skrevet 2. april Gardasjøen. Det ligger nord i Italia, og jeg har aldri opplevd det for varmt der. Mange fine små byer, og det er også mulighet for å reise opp i fjellene. Anonymkode: 08f09...734
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå