Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Er det noen her som har erfaring med å bo sammen over tid som venner etter brudd, og vil fortelle om hvordan det oppleves? Gjerne nevn om det er barn involvert eller ei.

Altså som en alternativ familieløsning på sikt. 

Anonymkode: 1985b...456

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke personlig erfaring, men etter det jeg har sett, er det vanskelig å komme ordentlig videre med livet sitt, spesielt når det gjelder dating og nye partnere. Det kommer jo også an på alder på barrna, men barn kan jo ha vanskeligheter med å forstå at foreldrene har skilt lag hvis de fortsatt bor sammen, ev. at det tar lengre tid for barna å bearbeide/håndtere prosessen hvis bruddet "aldri" gjennomføres praktisk og fysisk.

Skrevet

Det er nok en del som gjør det. 
Det ble foreslått i mitt tilfelle, men jeg nektet, selv for en periode. Tre måneder er vanlig oppsigelse, og en god tidshorisont.

Skrevet

Ikke personlig erfaring, men kjenner noen som har prøvd. 
Det funker ganske greit inntil en av partene er klar for å begynne date igjen, og man får ett "nytt brudd". 

Anonymkode: d9fd7...2f4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor med eksen min nå (uten barn) og kommer til å gjøre det ut oppsigelsestiden på 3 måneder, det er mer enn nok for min del, selv om vi har bevart et vennskap. Jeg føler meg veldig klar for å starte på nytt og føler meg litt fanget i limbo sånn som vi bor nå. 

Anonymkode: 6b4f8...470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...