AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden På hyttetur med venner. Kona går i ulltrøye og matchende ulltights. Ser flott ut. Men lett å se at det ikke er bh under, og det er noen ganger mulig å se konturene av kjønnet (det noen kaller cameltoe). Hva kan jeg si? Synes det er hot selv, men andre ser jo. Vet ikke hva de tenker. Sier ikke noe selv. Vil ikke være en "sånn mann som sjefer over dama". Anonymkode: 356d1...e30
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Si fra litt forsiktig: "psst, ullundertøyet ditt avslører alt du har å by på! Jeg syns det er sexy, men ville bare si fra, i tilfelle du ikke vil at alle andre skal nyte synet" Anonymkode: fc216...9cd 1
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #3 Skrevet 56 minutter siden Jeg setter pris på når mannen min gir meg beskjed om wardrobe malfunction. Ikke alltid man ser så tydelig selv. Nå går ikke jeg uten truse under ull da, siden jeg er veldig kåt på mannen min og det er upraktisk med safter i skrittet. Men om overdelen er regelrett gjennomsiktig hadde jeg likt å visst det. Anonymkode: b6fa9...ea4
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #4 Skrevet 34 minutter siden Dette er hun fullt klar over selv… Anonymkode: 7a81f...cb3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå