AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars Stakkars dame… men hun får vel bra betalt? Anonymkode: bf377...5e9 1 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars Spør du om det er sannsynlig at en kvinne på 28 er interessert i denne mannen eller om det er en lov som forbyr det? Anonymkode: 69384...cc5 8
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Skrevet 31. mars Kan vel det, men er en såpass ung kvinne interessert i en «gammel» mann? Kunne jo ha vært hennes far. Anonymkode: ac7b6...218 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars Selvfølgelig kan han det, dersom hun sier ja og de trives sammen. Anonymkode: 5d826...f9e 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #6 Skrevet 31. mars Selvfølgelig. Den 50-årige mannen er en heldiggris som kan kose seg med en purung duggfrisk dame på 28. Anonymkode: f4ef5...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #7 Skrevet 31. mars Kan jo det, men har denne mannen barn. Her er faren til vår datter, 46 år, og hun er 24 år. Og hun hadde virkelig ikke likt det, om han datet noen rundt hennes alder. Anonymkode: 8d037...006 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars #8 Skrevet 31. mars Det går jo, men slike forhold er jo basert på at mannen holder det økonomiske. Det som er. bindeleddet. Et seksuelt forhold kan jeg forstå, der man kun møtes for sex. Uten betaling, hadde selv sex med menn i 50åra når jeg var i slutten av 20åra. Synes det var spennende og forbudt Anonymkode: f624b...551 1 2
Snok1 Skrevet 31. mars #9 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Spør for en venn. Anonymkode: 4b2c2...127 Det skjer hele tiden, men det er ikke noe for meg. Svaret er altså ja.
Snok1 Skrevet 31. mars #10 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Selvfølgelig. Den 50-årige mannen er en heldiggris som kan kose seg med en purung duggfrisk dame på 28. Anonymkode: f4ef5...fd8 Jeg synes det er hyggelig med en partner jeg kan snakke med om ting som interesserer meg og som forstår jeg og deler mine referanser. Input fra ungdom får jeg fra barna mine og deres venner. Dette er ikke noe for meg. Mann (50++) 2 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars #11 Skrevet 31. mars Klart du/han kan. Bare vær ærlig om at det først og fremst dreier seg om sex. Anonymkode: 06314...373
AnonymBruker Skrevet 31. mars #12 Skrevet 31. mars Så lenge begge to vil, er det helt uproblematisk så lenge begge er voksne. Hvis det derimot er slik at den 50 år gamle mannen bare sikler på 28-åringen og lurer på om det er realistisk å få henne, så tenker jeg nei. De aller, aller færreste 28-åringer ville gått for en mann på 50, selv om det selvsagt finnes noen sjeldne unntak. Dersom begge vil, må man også regne med at forholdet ryker på et tidspunkt pga aldersforskjellen. En 50-åring er normalt sett fortsatt frisk og sprek i kroppen, men om 20 år er nok situasjonen en annen, og da er den nåværende 28-åringen fortsatt under 50. Anonymkode: 51af8...338 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars #13 Skrevet 31. mars tyte tyte. hmmmmmmmmmmm si det. Anonymkode: 65265...2ff
AnonymBruker Skrevet 31. mars #14 Skrevet 31. mars Det er så mange ekkle menn. Skjønner ikke hvorfor en på 50 skal date en som er så mye yngre? Ja greit så er hun voksen men det er likevel noe veldig ekkelt med så store aldersforskjeller. Føler menn som dette sikkert også kunne ha datet en på 16 når han var 30 liksom. Anonymkode: f1a43...c3f 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. april #15 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): , hadde selv sex med menn i 50åra når jeg var i slutten av 20åra. Synes det var spennende og forbudt Anonymkode: f624b...551 Var du VELDIG sent utviklet mentalt? «Forbudt», i hvilken verden?? Anonymkode: 784c2...161
AnonymBruker Skrevet 1. april #16 Skrevet 1. april Største problemet er vel ofte at hun da er i en alder hvor hun gjerne vil finne noen for alvor. Mange menn som hensynsløst leker med disse unge kvinnene og forespeiler dem at joda, klart de kan tenke seg barnekull nr 2. Så drar de det ut så lenge de kan gjennom år med samboerskap til hun er midt i trettiåra og ser at nei, han ville visst ikke ha barn likevel… Og nå har hun dårlig tid til å avslutte forholdet, dele boet, komme over bruddet, finne en ny, bli kjent, komme så langt og dypt at de kan få barn - fordi hun kastet bort år av sitt liv på en egoistisk gammel sullik. Anonymkode: 784c2...161 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #17 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var du VELDIG sent utviklet mentalt? «Forbudt», i hvilken verden?? Anonymkode: 784c2...161 Virker forbudt i deler av KG verdenen Anonymkode: 4b2c2...127
Uanonym bruker Skrevet 1. april #18 Skrevet 1. april Det er selvsagt helt uproblematisk. Bare på kvinneguiden dette er et stort problem. Et forhold med så stor aldersforskjell vil neppe vare særlig lenge, men det er jo en annen sak.
AnonymBruker Skrevet 1. april #19 Skrevet 1. april Selvsagt er det mulig, de er jo begge voksne, men de vil være i en såpass forskjellig livsfase at det vil nok ikke vare lenge, men kanskje de er heldige! Anonymkode: 08f30...dad
AnonymBruker Skrevet 1. april #20 Skrevet 1. april Da jeg var på den alderen fant jeg heller en mann som var yngre enn meg. Hadde prøvd litt av hvert. Men fant ut at jeg heller ville ha en man med god potens, fysikk og fremtiden foran seg. Vi har vært sammen i 15 år og har 3 barn sammen. Han er fortsatt like god i senga og kan springe etter unger hele dagen. Så her må de unge damene ta et valg om de vil ha en som kan ta vare på henne og barna, eller om hun og barna skal ta vare på han. Anonymkode: 2995a...c14 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå