AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars Er det flere som opplever at apoteket på Xhibition Bergen har lite imøtekommende ansatte? Man blir møtt med kjølig holdning, og lite service- det er ganske spesielt, med tanke på at et apotek er et sted hvor folk ofte kommer med behov for hjelp, råd og trygghet. Jeg velger heller andre steder, det er veldig lite fokus på service på hele senteret- merker stemningen som litt fiendtlig. Andre som opplever det slik? Anonymkode: e6ed8...cf5
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars Jeg liker det apoteket. Ofte er det liten eller ingen ventetid, de ansatte er effektive og gjør jobben sin godt. Jeg går ikke på apoteket for å bli møtt som ei venninne. Overdreven service gidder jeg ikke. Anonymkode: 85dec...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars Jeg er innom det apoteket av og til og har ikke merket meg at de er noe mindre serviceminded enn på andre apotek. Apoteket som ligger nedenfor Fløybanen er et merkelig apotek, for der er det bare utlendinger som jobber og få som kan norsk. Ofte når jeg har tatt ut resepter der, er det veldig mye plunder for de skjønner ikke hva de holder på med. Det virker som det er et slags opplæringskontor for utenlandske apotekansatte Anonymkode: b887e...2e5
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det virker som det er et slags opplæringskontor for utenlandske apotekansatte Anonymkode: b887e...2e5 Finnes det apotek i de større byene som ikke virker som et slags opplæringskonto for utenlandske apotekansatte? Anonymkode: 63fc9...ca6 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg liker det apoteket. Ofte er det liten eller ingen ventetid, de ansatte er effektive og gjør jobben sin godt. Jeg går ikke på apoteket for å bli møtt som ei venninne. Overdreven service gidder jeg ikke. Anonymkode: 85dec...fe6 Kanskje en årsak til liten eller ingen ventetid.😅 Anonymkode: e6ed8...cf5 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå