NordicViking Skrevet 30. mars #1 Skrevet 30. mars Årets sesong med 'Påskenøtter' startet i dag, mandag 30. mars klokken 19:40 på NRK1. Fikk disse ordene i første oppgave: 1. Fadder 2. Øyen 3. Lerk/Lønn 4. Sigmund 5. Oversvømt 6. Megler Løsningsord: FØLSOM
Datomerking Skrevet 30. mars #2 Skrevet 30. mars I dag startet årets Påskenøtter på NRK. Og påskas første løsning er: FØLSOM
Hanne67 Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars (endret) Datomerking skrev (13 timer siden): I dag startet årets Påskenøtter på NRK. Og påskas første løsning er: FØLSOM Fadder Øyen Lønn Sigmund Oversvømt Megler Endret 31. mars av Hanne67
NordicViking Skrevet 31. mars Forfatter #4 Skrevet 31. mars Fikk disse ordene i dagens oppgave: 1. Butikk 2. Ørken 3. Lys 4. Gjester 5. Endorfiner 6. Redelig Løsningsord: BØLGER 1
NordicViking Skrevet 1. april Forfatter #5 Skrevet 1. april Jeg tror dagens oppgave er som følger: 1. Sauda 2. Alter 3. Lengsel 4. Ordinasjon 5. Mirakel 6. Orgel Løsningsord: SALOMO
NordicViking Skrevet 2. april Forfatter #6 Skrevet 2. april Skjærtorsdagens oppgave: 1. Svin 2. Nyheter 3. Avtale 4. Kvartett 5. Kjøretøy 6. Eier Løsningsord: SNAKKE
AnonymBruker Skrevet 2. april #7 Skrevet 2. april Jeg er ikke noe glad i den duoen, Gokstad og Bache. De er liksom for joviale. For meg altså. Så jeg har ikke sett på Påskenøtter på årevis. Kom over denne kommentaren i Nettavisen i dag: NRK, Påskenøtter | Slakter NRKs «Påskenøtter»: – En fornærmelse Er det sant? Anonymkode: 7528c...c69
NordicViking Skrevet 3. april Forfatter #8 Skrevet 3. april Litt mer vrien oppgave på langfredag, men jeg tror dette er løsningen: 1. Vinyl 2. Antibiotika 3. Seks 4. Karat 5. Elevator 6. Rettetang Løsningsord: VASKER 1
AnonymBruker Skrevet 4. april #9 Skrevet 4. april I dag då? knuser identitet lue odd erik roller er kiloer et ord? Anonymkode: b11c0...ec7
NordicViking Skrevet 4. april Forfatter #10 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): I dag då? knuser identitet lue odd erik roller er kiloer et ord? Anonymkode: b11c0...ec7 Tror første ordet er SMADRE. Da blir løsningsordet SILOER.
NordicViking Skrevet 5. april Forfatter #11 Skrevet 5. april Første påskedag: 1. Rune 2. Akupunktur 3. Dråpe 4. Irritert 5. Ull 6. Skremming Løsningsord: RADIUS 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #12 Skrevet 6. april 2 påskedag 1 Messias 2 Egil 3 Idol 4 Stoltenberg 5 Elbil 6 Nebb Løsniningsord : MEISEN Anonymkode: 91024...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #13 Skrevet 6. april Messias Egil Idol? Stoltenberg Elbil Nebb? Anonymkode: 3a1b6...f24 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #14 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 2 påskedag 1 Messias 2 Egil 3 Idol 4 Stoltenberg 5 Elbil 6 Nebb Løsniningsord : MEISEN Anonymkode: 91024...f4e Ja, da svarte du mens jeg skrev... Ser du har det samme - takk. Anonymkode: 3a1b6...f24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå