AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Skrevet 29. mars Jeg skal kjøpe elsykkel og vil gjerne ha andres erfaringer. Hvilken elsykkel har du, og er du fornøyd? Jeg synes elsykkel er så tungt - den siste jeg så på var nesten 30 kg. Er det normalt? Anonymkode: 974da...bec
AnonymBruker Skrevet 29. mars #2 Skrevet 29. mars Har 2 Momas. Veldig fornøyd. Den tyngste er 32 kg og har et dreiemoment på 115 nm. Kan sykle sittende omtrent loddrett uten en svettedråpe. Anonymkode: 96ea1...5d0
AnonymBruker Skrevet 29. mars #4 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg skal kjøpe elsykkel og vil gjerne ha andres erfaringer. Hvilken elsykkel har du, og er du fornøyd? Jeg synes elsykkel er så tungt - den siste jeg så på var nesten 30 kg. Er det normalt? Anonymkode: 974da...bec Ja, den har jo motor og er regnet til å brukes med motor. Anonymkode: 37e41...300
AnonymBruker Skrevet 29. mars #5 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvilke MoMAs har du? Anonymkode: 974da...bec En Jason og en Eagle. Anonymkode: 96ea1...5d0
AnonymBruker Skrevet 29. mars #6 Skrevet 29. mars Jeg har denne: https://bikeshop.no/giant/2303732155/giant-explore-e-plus-2-sta-elsykkel-gunmetal-black-str-m?gad_source=1&gad_campaignid=21224989888&gbraid=0AAAAAD7WrS35Y21K1qzgRfExZViPd-q7h&gclid=Cj0KCQjwm6POBhCrARIsAIG58CKmR5ybnOOiOLdpnql8_OatW_caRGWqgSEJQx367oEWKBiUtFRn0ksaAgbyEALw_wcB Og jeg elsker den. Sykler 12 km tur-retur jobb hver dag. Den har blitt vår bil nr. 2 Anonymkode: 174d6...3c4
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7 Skrevet 29. mars Jeg har Momas Balance+ SUV. De brede dekkene gjør veldig mye for komforten overalt. Hadde 382 mil på den i fjor. Den er altså helt fantastisk. Anonymkode: 79758...4a5
AnonymBruker Skrevet 2. april #8 Skrevet 2. april Dere som kjøper sykkel på internett, hvordan gjør dere det med sørvis eller reklamasjon? Den forrige elsykkelen jeg hadde kollapset fullstendig og måtte vrakes (motorfeil) etter under to år, og da fikk jeg pengene tilbake (kjøpt i fysisk butikk). Men jeg har jo hørt at feks E-wheels ikke har så bra kundesørvis? Anonymkode: 974da...bec 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå