AnonymBruker Skrevet 4. april #21 Skrevet 4. april Jeg har flere single venninner i denne alderskategorien, og jeg vet at det renner inn med useriøse tilbud på Tinder. Gjerne fra menn som er 15 år yngre. Men det er nok ikke så lett å finne en man matcher såpass godt med at man vil inngå noe seriøst. Og hvis man er oppegående og har selvrespekt, slik mine venninner er og har, så tar man jo ikke til takke med hva som helst. Så jeg tror at det er veldig lett å bli overveldet av hvor enkel tilgang man har på uforpliktende sex, men at det er like vanskelig som før å finne en skikkelig bra og seriøs match. Anonymkode: 2d818...b34
AnonymBruker Skrevet 4. april #22 Skrevet 4. april K 55 her. Dater aktivt. Ønsker meg kjæreste og tror ikke han dukker opp på døra mi. Jeg blir selvfølgelig lei innimellom, men synes også det er spennende, og slitsomt til tider 😅 Anonymkode: 197c7...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april #23 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har flere single venninner i denne alderskategorien, og jeg vet at det renner inn med useriøse tilbud på Tinder. Gjerne fra menn som er 15 år yngre. Men det er nok ikke så lett å finne en man matcher såpass godt med at man vil inngå noe seriøst. Og hvis man er oppegående og har selvrespekt, slik mine venninner er og har, så tar man jo ikke til takke med hva som helst. Så jeg tror at det er veldig lett å bli overveldet av hvor enkel tilgang man har på uforpliktende sex, men at det er like vanskelig som før å finne en skikkelig bra og seriøs match. Anonymkode: 2d818...b34 Ja, dette er tilfellet med Tinder. Mange menn i samme alder som oss også, og de vil heller ikke ha noe seriøst. Tror mange på Tinder allerede er i Situationships og har flere på gang dessverre, og de jakter videre som om de var single. Noen vil helt «ærlig» si de ønsker et forhold- bare at de «forholdene» de allerede har ikke er forpliktende så disse trenger man ikke si noe om…. Singel for meg er å ikke ha noen i livet sitt man ligger med - men de er det få av på Tinder. Mulig en og annen som ingen vil ha fordi de har dårlige bilder eller bor under en stein… Desverre smitter dette fort, så damer ligger kjappere eller går ut av appen. Anonymkode: 76836...a24
AnonymBruker Skrevet 4. april #24 Skrevet 4. april K50+ her. Orker ikke datingapper eller -sider. Jeg har det egentlig bra sånn som jeg har det, så orker ikke det styret det virker som det er med dating og å møte ukjente menn. Har møtt et par stykker de siste årene som jeg kjenner at er fullklaff på alle måter, men de er (selvsagt) allerede i et forhold. Får ta livet som det faller seg og være glad hvis kjærlighetsbiten faller på plass en dag 😊 Anonymkode: ee8d4...bcb 1
makkapakka Skrevet 4. april #25 Skrevet 4. april Sist gang jeg tenkte på at det ville være fint å ha en mann i livet, sa jeg til venner at "Han får komme på døra av seg selv, jeg orker ikke å gå aktivt ut for å finne han" og det gjorde han bokstavlig talt faen meg, men vi passet ikke sammen, så jeg slapp han ut igjen... Er ikke aktiv nå, og har heller ikke øynene åpne for det, men det hadde sikkert vært fint å ha noen, men han må passe!
Kristiansvg Skrevet 5. april #26 Skrevet 5. april Har prøvd litt apper men vanskelig. Aner ikke, møtt noen men blir ofte et par dager. Og jeg er singel mann 53 som er lei singel livet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå