AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Skrevet 29. mars Noen som har løsningen til denne? 😇 Pliiiz del om noen har teorier. Anonymkode: 9c09e...3c8
AnonymBruker Skrevet 29. mars #2 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Noen som har løsningen til denne? 😇 Pliiiz del om noen har teorier. Anonymkode: 9c09e...3c8 .....og link mangler også i denne tråden. Anonymkode: 8752f...7a4
AnonymBruker Skrevet 29. mars #4 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): .....og link mangler også i denne tråden. Anonymkode: 8752f...7a4 Link? Jeg mener krimen som er på melkekartongen. Anonymkode: 9c09e...3c8
AnonymBruker Skrevet 29. mars #5 Skrevet 29. mars https://www.tine.no/påske/mysteriet Her er påskemysteriet. Det er fru Due som er den skyldige. I bildet hvor de setter tinen opp på statuen kan du se at hun har en ekstra tine i sjalet. Den hun setter opp på statuen er en kopi laget av is (eller frossen honning, jf biene) som blir smeltet av varmelampen som henger over statuen. Hunden slikker i seg restene av den smeltede tinen. Anonymkode: 1233f...fd7 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars #6 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Link? Jeg mener krimen som er på melkekartongen. Anonymkode: 9c09e...3c8 Ja. Link uteble til krimen. Anonymkode: 8752f...7a4
Pawn Hearts Skrevet 30. mars #7 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 29.3.2026 den 11.26): https://www.tine.no/påske/mysteriet Her er påskemysteriet. Det er fru Due som er den skyldige. I bildet hvor de setter tinen opp på statuen kan du se at hun har en ekstra tine i sjalet. Den hun setter opp på statuen er en kopi laget av is (eller frossen honning, jf biene) som blir smeltet av varmelampen som henger over statuen. Hunden slikker i seg restene av den smeltede tinen. Anonymkode: 1233f...fd7 Takk både for løsning og lenke. Tegningene er så små på literskartongene at det så å si er uråd å se den lille detaljen. Det med bikkja og honningen fikk jeg for så vidt med meg uten at det ga noe klart svar på hvem som var den skyldige.
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 29.3.2026 den 11.14): Link? Jeg mener krimen som er på melkekartongen. Anonymkode: 9c09e...3c8 Ja, løses jo på nett og kan finnes ut av der. Det samme med påskequizen til Q-meieriene. Man trenger ikke å kjøpe melk på kartongene for å løse de. AnonymBruker skrev (På 29.3.2026 den 11.26): https://www.tine.no/påske/mysteriet Her er påskemysteriet. Det er fru Due som er den skyldige. I bildet hvor de setter tinen opp på statuen kan du se at hun har en ekstra tine i sjalet. Den hun setter opp på statuen er en kopi laget av is (eller frossen honning, jf biene) som blir smeltet av varmelampen som henger over statuen. Hunden slikker i seg restene av den smeltede tinen. Anonymkode: 1233f...fd7 Ja, la merke til det samme jeg også. 👍 Hun har en ekstra tine i sjalet og setter en spiselig på plass som smelter og hunden slikker i seg. Katten hennes slikker i seg noe som sikkert smeltet før hun fikk satt den på plass. Anonymkode: 9d41d...fb6
AnonymBruker Skrevet 4. april #9 Skrevet 4. april Har jeg blitt gammel eller hva? Jeg slet skikkelig med de små bildene og den lille skriften på årets melkekartong-krim 🙈 Anonymkode: 2ee39...e2a
AnonymBruker Skrevet 6. april #10 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 4.4.2026 den 14.42): Har jeg blitt gammel eller hva? Jeg slet skikkelig med de små bildene og den lille skriften på årets melkekartong-krim 🙈 Anonymkode: 2ee39...e2a Løste du ikke krimen? Anonymkode: 8752f...7a4
AnonymBruker Skrevet 6. april #11 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Løste du ikke krimen? Anonymkode: 8752f...7a4 Nei. Jeg klarte rett og slett ikke å fokusere på teksten og bildene, for smått for meg. Anonymkode: 2ee39...e2a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå