AnonymBruker Skrevet 6. mai #21 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 14.4.2026 den 10.04): det finnes da nok av jenter som bruker smykker. Regner med at man kjenner den man skal gi gave til? Min 17åring bruker masse slikt, og ble veldig glad for smykker og øredobber hun fikk av venninner til konfirmasjonen. Anonymkode: 3a009...28b Er Ikke den du siterer,men vet man smykker er noe de liker så passer det jo bra. Kjenner flere som ikke bruker det, men har fått masse smykker til konfirmasjonen Anonymkode: e54b0...b4e
AnonymBruker Skrevet 6. mai #22 Skrevet 6. mai Sniff76 skrev (På 15.4.2026 den 12.32): Får de ikke bibel av kirken? Våre har fått da de startet med konfirmasjonsundervisningen. Ingen av mine fikk Anonymkode: 15df4...729
AnonymBruker Skrevet 6. mai #23 Skrevet 6. mai Her bestemte jentene seg i mellom de ville gi noe de kunne ha som mine. Så mi jente dreiet å laget kulepenn og et bilde til de 3 ho ga til. Tilbake fikk ho av en et maleri utrolig fint, av den andre fikk ho en veske som ho hadde syd, og den tredje fikk ho et utrolig fint skrin som ho hadde laget. Ellers lå vi på 200 til 300kr it fra om de var bedt eller ikke Anonymkode: 15df4...729 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #24 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her bestemte jentene seg i mellom de ville gi noe de kunne ha som mine. Så mi jente dreiet å laget kulepenn og et bilde til de 3 ho ga til. Tilbake fikk ho av en et maleri utrolig fint, av den andre fikk ho en veske som ho hadde syd, og den tredje fikk ho et utrolig fint skrin som ho hadde laget. Ellers lå vi på 200 til 300kr it fra om de var bedt eller ikke Anonymkode: 15df4...729 Ja, det tenker jeg er en passe sum venninner imellom. 500,- kr synes jeg blir for mye. Anonymkode: 3930c...1fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå