AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars Tenner mannfolk mest på perfekte slanke men flat mage og perky boobs? Hva liker dere? Anonymkode: a1bb4...964
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Skrevet 28. mars Pæreform, jeg liker litt rumpe og tykke lår, litt mage er ikke noe problem heller. Når det kommer til pupper liker jeg dem litt mindre. Anonymkode: b887f...a99 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars Helt naturlige damer som er sikre på seg selv. Finnes lite som er så tennende og hot som en gjennomsnittlig dame som har god selvtillit og sexuellt trygg på sex selv 🤤. Da blir jeg helt mo i knærne. Mage, rumpe, pupper, osv er ikke så veldig nøye. Joda. Liker ei pent formet rumpe, og normale pupper. Om hun ikke har rumpe og ikke pupper eller super stor rumpe og super store pupper er egentlig ikke såååå nøye, så lenge selvtilliten er der som sagt. Slik er det og for de aller fleste menn jeg kjenner som man prater om slikt med. Mann 42 Anonymkode: b097c...bd6 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars #5 Skrevet 29. mars Disse såkalte perfekte slanke har aldri tent meg. Foretrekker mer former Anonymkode: 9b189...5c8 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #6 Skrevet 29. mars Deilige former ser kvinnelig og vakkert ut. Litt ekstra er mykt og godt å kose på og gjør det ekstra feminint. Liker ikke så godt damer som ser ut som unge menn. Anonymkode: b4040...593 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tenner mannfolk mest på perfekte slanke men flat mage og perky boobs? Hva liker dere? Anonymkode: a1bb4...964 Høres ut som du beskrev det godt for min del der. Liker atletiske damer. Anonymkode: c0d3d...cef
AnonymBruker Skrevet 29. mars #9 Skrevet 29. mars Er det bare menn som får svare, eller kan kvinner svare også? Den aller mest sexy mannek3roppen i mine øyne, er en høy og veltrent mann med store hender og føtter, brede skuldre og smal midje. Min fine ektemann har ingen av delene, men spørsmålet var jo hva som var det ultimate i en drømmeverden 😇 Anonymkode: 44290...754
AnonymBruker Skrevet 29. mars #10 Skrevet 29. mars Veltrent juicy rumpe som er bygget på squats and RDLs i gymmen. Lår og resten av kroppen må stå i stil. Det må være symmetrisk. Magen trenger ikke være vaskebrett, men det må være definert midje og magen på være flat. Pupper må være perky, faste og velformede. Ingen heng overhodet. Høyde mellom 155-165. Langt hår (ikke rødt). Symmetrisk ansikt med universelt pene trekk. Anonymkode: 903eb...bc2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå