AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars Ja, litt merkelig spørsmål kanskje, men jeg skal lage bursdagsmiddag til verdens beste svigerinne på mandag, og den eneste hun ønsker seg i gave til bursdagen er tiramisu til dessert. 😁 Hva lager jeg til hovedrett? Hun liker alt, sier at jeg kan bestemme, og det blir et lite selskap på 20 personer. Noe godt som de fleste liker og som passer til en såpass tung dessert som tiramisu, hva lager jeg da? Anonymkode: 76c4f...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars Kanskje kylling cacciatore med pasta? Kjempegodt! Anonymkode: 819b4...269 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Skrevet 28. mars Hjemmelaget pizza. Italiensk/tynn bunn. Gjerne parmaskinke. Langtidskokt pasta bolognese Lasagne Enkel tapas med focaccia, aioli, salat med balsamico, caprese, oster, spekemat, spansk omelett. Anonymkode: 8d5c3...ba9 1
Strigiformes Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars Tiramisu er en veldig tung dessert. Jeg hadde valgt å lage en lett middag med kylling, eller spekeskinke og pasta.
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Skrevet 28. mars Da hadde jeg laget italiensk linsegryte og servert med surdeigsbrød, evt ristet brødet i ovnen med litt hvitløksolje på. Kan lages dagen før med fordel. Jeg lagde denne og erstattet pølsen med norsk røkt kjøttpølse. Du kan fint bruke annet type kjøtt, men gjerne salt og smakfult: Linsegryte med salsiccia — sultne gutter Anonymkode: a0e61...002 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #8 Skrevet 29. mars Jeg ville kjørt full italiensk meny. Aperitif, Caprese til forrett (italiensk hvitvin til), cacciatore til hovedrett ( italiensk rødvin), tiramisu til dessert, grappa og espresso til slutt. tiramisu er mektig, ja, men trikset er jo at man ikke spiser så mye av hver rett. Anonymkode: 4993a...f7e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå