Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Asså... Jeg har gledet meg SÅ til denne dokumentaren på Netflix! Jeg virkelig slukte ANTM da det gikk på TV. 

Flere som ser dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, kommer det dokumentar om det på Netflix? 😱 Nesten så jeg må ta en måned for å få sett den 🤪😅 Jeg så altfor mye på det for 25 år siden 🤣🫠

Skrevet

Jeg så traileren nå på YouTube, og jeg må så sett den over påske 😅😄

Skrevet
Daisy-love skrev (4 minutter siden):

Åh, kommer det dokumentar om det på Netflix? 😱 Nesten så jeg må ta en måned for å få sett den 🤪😅 Jeg så altfor mye på det for 25 år siden 🤣🫠

Ja, den hadde premiere for et par uker siden.  

• Liker 2
Skrevet
Daisy-love skrev (På 28.3.2026 den 19.48):

For 25 år siden hadde de ikke startet med det ennå…

Skrevet
Grüner skrev (30 minutter siden):

For 25 år siden hadde de ikke startet med det ennå…

Beklager, 23,år siden. Jeg er ikke så spikret på nøyaktig når det gjelder runde og halvrunde tidsperioder for mindre viktige ting. Dette programmet startet våren for 23år siden og det er nært nok for meg 😊 

• Liker 6
Skrevet
Daisy-love skrev (2 timer siden):

Beklager, 23,år siden. Jeg er ikke så spikret på nøyaktig når det gjelder runde og halvrunde tidsperioder for mindre viktige ting. Dette programmet startet våren for 23år siden og det er nært nok for meg 😊 

Første episode ble sendt på amerikansk tv i 2003, men ble sendt først et år etter i 2004 på norsk tv , og serien gikk 2004-2016 på norsk tv. Det var også flere norske sesonger 

Skrevet

En trist dokumentar å se, egentlig. Tyra viser seg som et menneske uten moralsk kompass. Hun tar ingen selvkritikk for noe og skylder på at det var en annen tid den gangen. Det stemmer nok at tidsånden var annerledes, men hun kommer uansett ikke godt ut av dette. 

• Liker 5
Skrevet

Det var en god dokumentar. Tøffe jenter som stilte opp! 

Skrevet

Likte dokumentaren veldig godt. Husker jeg så mye på ANTM da jeg var tenåring. Prøvde å se det på nytt for noen år siden, og innså fort at jeg la merke til helt andre ting når jeg så det som voksen. Veldig interessant å høre hvordan det var i kulissene. Ikke overrasket over at Tyra ikke tar selvkritikk, hun har alltid fremstått usympatisk. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...