AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars Visste ikke om jeg skulle putte denne i seksualforumet eller her, så det ble her. Men jeg lurer litt på hvor det kommer fra å kalle pupper for "brød", for formen minner jo ikke om brød i det hele tatt, er vel mer bolleform enn brød. Eller kommet dette fra så gammelt av at brødene hadde en annen fasong? Anonymkode: 401e7...ce5
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Skrevet 28. mars Har hørt pupper bli kalt for mangt,men aldri brød. Anonymkode: deb43...0e7
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars Lange hengepupper har en slags brødform. Anonymkode: cead4...115 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Skrevet 28. mars Jeg har heller aldri hørt pupper bli omtalt som brød. Anonymkode: 66dc0...869
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars Jeg tror det har to årsaker: 1) de er babyens matfat, aka "brød" 2) formen/fasongen av bryster som henger Anonymkode: df654...3e2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Skrevet 28. mars Brød eller rips. Noen har noe midt i mellom. Pupp er pupp,babymat. Anonymkode: 23263...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Skrevet 28. mars Har da hørt brød om store pupper i over 40 år. Anonymkode: 23263...4d5 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Skrevet 28. mars Pupper kan anta ulike former. Ett av dem er brød. Anonymkode: 7081e...852
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Skrevet 28. mars Grytebrød kan ligne på pupp. Anonymkode: 17dfb...91b
Pinkee Skrevet 28. mars #11 Skrevet 28. mars Alltid trodd det var en forkortelse for brøst/bryst. At man ikke skulle si ordet direkte, litt sånn purist. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #12 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Visste ikke om jeg skulle putte denne i seksualforumet eller her, så det ble her. Men jeg lurer litt på hvor det kommer fra å kalle pupper for "brød", for formen minner jo ikke om brød i det hele tatt, er vel mer bolleform enn brød. Eller kommet dette fra så gammelt av at brødene hadde en annen fasong? Anonymkode: 401e7...ce5 Brød kan ha forskjellige former også i dag... Anonymkode: f5150...1ce
AnonymBruker Skrevet 28. mars #13 Skrevet 28. mars Fordi menn liker å kna dem Anonymkode: 38cda...ddf 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars #15 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tror det har to årsaker: 1) de er babyens matfat, aka "brød" 2) formen/fasongen av bryster som henger Anonymkode: df654...3e2 Ja kanskje du er inne på noe der. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har da hørt brød om store pupper i over 40 år. Anonymkode: 23263...4d5 Nettopp, dette var jo noe jeg hørte selv som barn for over 30 år siden. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi menn liker å kna dem Anonymkode: 38cda...ddf Man knar en deig, ikke et ferdigbakt brød, da blir det jo bare smuler. Anonymkode: 401e7...ce5
Strigiformes Skrevet 28. mars #16 Skrevet 28. mars Kahunas er det jeg har hørt 😆 Sjeldent jeg hører brød 😂 Sikkert fordi jeg har ingen av delene selv 😂 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #17 Skrevet 1. april Jeg har kun hørt skitne gamle gubber kalle pupper for «brød», «mugger» og annet ekkelt. Anonymkode: 7554d...914
AnonymBruker Skrevet 6. april #18 Skrevet 6. april Fordi det finnes så mange harry menn og gutter. Husker gutta i klassen på barneskolen på 80-tallet sa at Samantha fox hadde svære brød. Men dette var gutter på 8-9 år. Håper ikke de fortsatt kaller det brød. Anonymkode: d6386...ac7
Strigiformes Skrevet 6. april #19 Skrevet 6. april Brød blir knadd og det samme blir pupper 😂 "Kom her så skal jeg kna brødene dine" 😆😆😆
AnonymBruker Skrevet 11. april #20 Skrevet 11. april Strigiformes skrev (På 6.4.2026 den 22.38): Brød blir knadd og det samme blir pupper 😂 "Kom her så skal jeg kna brødene dine" 😆😆😆 Mann her og tror du har veldig rett i dette. Nå er det en del år siden jeg har hørt dem omtalt som brød. Anonymkode: e6084...0a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå