Gå til innhold

Noen som har opplevd brystvorte-orgasme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På naked attraction sa de at det er en del som opplever det. Noen som faktisk har opplevd det? Uten stimuli nedenunder? 😂 

Anonymkode: 6b94e...119

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja🫠 

Anonymkode: c042b...f05

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, mange ganger, også alene. 

Anonymkode: 1455f...69f

• Nyttig 1
Skrevet

Aldri

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: b1e14...28c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jepp, mange ganger, også alene. 

Hvordan klarer du det

AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (22 minutter siden):

Hvordan klarer du det

Jeg masserer brystvortene til det går for meg, det er liksom ikke mer enn det 🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det har jeg. Når mannen suger og slikker på brystvortene så har jeg kommet ja. 

Anonymkode: 6f20b...178

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke direkte orgasme, men nesten, jeg er avhengig av puppekos for å bli kåt. Jeg trenger at mannen gir puppene mine mye oppmerksomhet. Berøring av brystvortene, sikking og suging er noe av det deiligste jeg vet om. 

Anonymkode: fd7dd...e58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Bystene mine er en erogen sone. Forskning viser at stimulering av brystvortene aktiverer de samme delene av hjernen (det sensoriske hjernebarken) som stimulering av klitoris, vagina og livmorhals gjør. 

Orgasme sitter i hjernen i all hovedsak.

Selv når jeg onanerer er det å stimulere brystvortene en viktig del. 

Anonymkode: 88e4f...a08

AnonymBruker
Skrevet

Det har hendt, og jeg er mann.

Anonymkode: a2a4c...790

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg har sex

Anonymkode: 895b5...119

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolitt, flere ganger. 

Blandt annet når jeg har mensen, så leker mannen med brystvortene mens jeg runker han, får orgasme begge to, og begge to er veldig fornøyde 🥰 

Anonymkode: 9d66d...5a5

Skrevet

Jepp.. det er ei kobling mellom brystene via hjernen til klitten👏
De nuppene på areolaen er svært erogene.. Kunsten er å stimulere de med tålmodighet, slik at hun blir sinnsyk kåt.
Stimuli av areolaen, kan gjøres med våt tunge.. eller at man henter fuktighet fra musa eller snoppen.. 
Det finnes ikke noe klar oppskrift på dette.. Kvinnen må jo være mentalt innstilt, og mannen må passe "inn" i hennes følelser.. 
For tørt, tidlig eller direkte stimuli av brystvortene, kan ereksjonen avta..
Men generelt når det gjelder "opphisselses-orgasmer", så er tålmodighet en vinner for suksess👏❣️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2026 den 13.25):

Jeg masserer brystvortene til det går for meg, det er liksom ikke mer enn det 🤔

Da er du heldig som får det til er du kåt før du begynner og massere?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør kanskje dumt. Men er det orgasme i selve nippelen det er snakk om eller rett og slett nerveimpulser som går til klitoris? Og det blir en klitorisorgasme? 

Anonymkode: 0aa34...c5b

AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (3 timer siden):

Da er du heldig som får det til er du kåt før du begynner og massere?

Ja, jeg er skrudd sammen slik at jeg får det til - men jeg tror mange flere kunne fått det til om de var villige til å legge ned litt arbeid og tålmodighet i det. Min første brystvorteorgasme fikk jeg i min ungdom sammen med en puppefetisjist som holdt på i sikkert en time.

Nei, jeg er ikke nødvendigvis kåt på forhånd. Jeg blir dog kåt i løpet av sekunder med brystvortekos.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg er skrudd sammen slik at jeg får det til - men jeg tror mange flere kunne fått det til om de var villige til å legge ned litt arbeid og tålmodighet i det. Min første brystvorteorgasme fikk jeg i min ungdom sammen med en puppefetisjist som holdt på i sikkert en time.

Nei, jeg er ikke nødvendigvis kåt på forhånd. Jeg blir dog kåt i løpet av sekunder med brystvortekos.

Det må være deilig 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg spør kanskje dumt. Men er det orgasme i selve nippelen det er snakk om eller rett og slett nerveimpulser som går til klitoris? Og det blir en klitorisorgasme? 

Anonymkode: 0aa34...c5b

Det blir ikke en klitorisorgasme, nei. En klitorisorgasme er en klitorisorgasme.

Stimulering av brystvortene sender nerveimpulser til underlivet og fører etter hvert til rytmiske ufrivillige sammentrekninger i underlivet og en god følelse i kroppen = orgasme. 

Nipler kan ikke få orgasme. En nippel er et kort rørstykke med utvendige gjenger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (Akkurat nå):

Det må være deilig 

Ikke så deilig som en g-punktsorgasme, men et artig triks med nye elskere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...