AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars Så en artikkel hvor dette sto, og det fikk meg til å tenke litt på det. Gjør dere menn dette? Hvordan, hvorfor og hva er isåfall alder på dere? 🙈 Anonymkode: 68d0e...7ac
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Skrevet 28. mars Oppriktig aldri engang vurdert. Hadde fint innrømmet det anonymt på KG, men for min egen del har jeg bare aldri sett noen som helst grunn. Kan tenke meg at en del har smakt på en eller annen gang av ren nysgjerrighet, selv om jeg altså ikke har det selv. Men at det skulle være særlig utbredt å avslutte med å svelge egen sæd har jeg veldig vondt for å se for meg. Mann 35. Anonymkode: 5c3cc...5a8 1
Pandis Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars Har prøvd å sprute i hånden min og så slikke det i meg, og har prøvd å ligge på rygg med beina opp etter veggen så jeg spruter meg selv i ansiktet. Med munnen åpen selvsagt. M40
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars I yngre år klarte jeg å suge meg selv, så det har jeg gjort utallige ganger. Og svelging hører med en blowjob synes jeg Anonymkode: fbbea...b3b
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så en artikkel hvor dette sto, og det fikk meg til å tenke litt på det. Gjør dere menn dette? Hvordan, hvorfor og hva er isåfall alder på dere? 🙈 Anonymkode: 68d0e...7ac Det er kanskje 10-12 stykker som gjør det. World wide Anonymkode: 82d06...55c
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Skrevet 28. mars Hvor mange som gjør det er jo umulig å svare på, det er nok ingen som har holdt en opptelling. Jeg gjetter på 42. Anonymkode: 8ff4d...bd3
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så en artikkel hvor dette sto, og det fikk meg til å tenke litt på det. Gjør dere menn dette? Hvordan, hvorfor og hva er isåfall alder på dere? 🙈 Anonymkode: 68d0e...7ac Gjort det siden jeg begynte å runke, har aldri skjønt problemet. Er 59 nå, og gjør det nesten daglig. Begynte antagelig som reaksjon på at jeg plutselig hadde det på hendene og ingen plass å tørke det vekk. Og så ble det vanen. Anonymkode: ad902...a92 3
Dathos Skrevet 28. mars #12 Skrevet 28. mars Gjorde det ofte før.Fortsatt av og til. Blir kåt av tanken på det. Kanskje fordi det er tabu. Kanskje fordi jeg alltid har vært ekstremt fascinert av å få det. Og Jo mer griseri, dess bedre
AnonymBruker Skrevet 28. mars #13 Skrevet 28. mars Gjør det hvis jeg sitter og runker og ser at jeg ikke har noe å tørke opp med i nærheten. Gidder jo ikke å sette runkingen på pause for å hente papir og å sprute utover tastaturet og skjermen er HELT uaktuelt, da er ofte å bare svelge det det mest effektive. Anonymkode: 07fed...218
AnonymBruker Skrevet 29. mars #14 Skrevet 29. mars Gjør det av og til, men da før jeg får orgasme, ellers klarer jeg det ikke. Dvs jeg edge’r så jeg spruter uten å få orgasme, for da mister jeg ikke lysta. Anonymkode: 92310...7a2 1
Snok1 Skrevet 29. mars #15 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er kanskje 10-12 stykker som gjør det. World wide Anonymkode: 82d06...55c 🙄🫣
AnonymBruker Skrevet 29. mars #16 Skrevet 29. mars Noen i tråden her som bør ta en titt på diett og helse. Anonymkode: 09a31...1c9
Snok1 Skrevet 29. mars #17 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): I yngre år klarte jeg å suge meg selv, så det har jeg gjort utallige ganger. Og svelging hører med en blowjob synes jeg Anonymkode: fbbea...b3b Jeg også. Autofellatio. Prøvde igjen her for et par år siden da jeg plutselig husket hvor deilig det var å få spruten i munnen. Det ble med én gang klart at jeg ikke er like myk lenger……
Hillbill Skrevet 29. mars #18 Skrevet 29. mars Har ikke for vane å svelge egen sperm, men har smakt på det. Mest av nysgjerrighet, og for å finne ut av hva jeg evt utsetter damen for. Smakte ikke noe, men konsistensen er ikke akkurat digg...
AnonymBruker Skrevet 29. mars #19 Skrevet 29. mars Jeg gjør det av og til med 1. spruten. Den synes jeg er deilig å svelge. Den endelige utløsningen klarer jeg ikke å svelge, siden lysten er borte da. Smaker mild og noe salt. Gjorde det i ungdomstiden av og til, da jeg klarte å ta pikken min i munnen. Anonymkode: 8c11a...a1b
AnonymBruker Skrevet 29. mars #20 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gjør det av og til, men da før jeg får orgasme, ellers klarer jeg det ikke. Dvs jeg edge’r så jeg spruter uten å få orgasme, for da mister jeg ikke lysta. Anonymkode: 92310...7a2 Akkurat det samme gjør jeg. Tennende så lenge jeg ikke har fått orgasme. Da jeg var yngre klarte jeg å få halve kuken inn i munnen, men er mye stivere i kroppen nå så det går ikke dessverre. Anonymkode: 1b241...b0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå