MissStiles Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Endelig er det påske og ingen påske uten krim. Hvilken serier gleder du deg til å se? 2
enkefru Skrevet 27. mars #2 Skrevet 27. mars Shetland! -som alltid! Den andre på nrk som jeg ikke husker navnet på… mistenkt? Nye versjonen av Lynley 2
Sally-Go-Round Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars Shetland - Elsker ❤️ Mistenkt Lynley - med lave forventninger. Elsket «opprinnelige» Lynley Grace - reprise, men liker godt serien … og sikkert noe på TV2 1
Ullvott Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars Jeg ser Shetland nå. ❤️ Etterpå blir det ganske sikkert Lynley. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7 Skrevet 29. mars Skal se «Kunsten å myrde» nå. Jeg blir så lei av at det presses inn karakterer som ikke trengs, men kun for å få inn mangfold. Og ikke glem; rollen må også være den som er mest smart og flink. Dame etterforsker? Ja da må ho ha med en mann som er dum og ubrukelig. Denne dama er søt nok men helt merkelig malplassert i denne rollen og denne tiden serie. skal være i. Anonymkode: 67c39...2a5 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #9 Skrevet 29. mars Sett ferdig Body in the Lake - terningkast 3+ Ser nå episode 2 av Shetland. Sparer Harry Hole litt og skal se Mistenkt og Lynley. Sesong 2 av Patience er ute, ta den etter påske. Anonymkode: 2b2db...be7 1
Diverse Skrevet 30. mars #10 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2026 den 20.35): Er Dicte bra? Anonymkode: 5883e...e2f Jeg likte den godt.😊
enkefru Skrevet 30. mars #11 Skrevet 30. mars Shetland startet i går… O’lykke! Jeg elsker den serien… selv etter at Jimmy Peres sluttet er det en go’serie. Digger landskapet, stemningen og dialekten til Tosh 🤩👏 2
Grüner Skrevet 30. mars #12 Skrevet 30. mars (endret) enkefru skrev (9 minutter siden): Shetland startet i går… O’lykke! Jeg elsker den serien… selv etter at Jimmy Peres sluttet er det en go’serie. Digger landskapet, stemningen og dialekten til Tosh 🤩👏 Skuespilleren som spiller Sandy kommer fra Shetland på ordentlig. De andre er skotske. Grimasene til Tosh er priceless😅: Endret 30. mars av Grüner 2 1
enkefru Skrevet 30. mars #13 Skrevet 30. mars Grimaser? Hehe…. Jeg har alltid tenkt at hun har et veldig talende fjes bare. Hun har virkelig ikke noe pokertryne 😂 Men jeg digger henne… hun er herlig! 😍 3
MissStiles Skrevet 31. mars Forfatter #14 Skrevet 31. mars enkefru skrev (På 30.3.2026 den 18.00): Shetland startet i går… O’lykke! Jeg elsker den serien… selv etter at Jimmy Peres sluttet er det en go’serie. Digger landskapet, stemningen og dialekten til Tosh 🤩👏 Jeg og. Er på epsiode 3 nå. Jeg sparer Harry Hole til slutten av uka. Gleder meg!
AnonymBruker Skrevet 1. april #15 Skrevet 1. april Nå har jeg sett både Mord i Sogn og Harry Hole. Hva bør jeg se nå? Kom gjerne med anbefalinger Anonymkode: 099e8...ac7
AnonymBruker Skrevet 1. april #16 Skrevet 1. april Begynte på Mistenkt, men synes den virket treg og kjedelig. Tar den seg opp? Anonymkode: 02cf1...f16 2
Londonjenta Skrevet 1. april #17 Skrevet 1. april Jeg har sett Patiience, Marlow murder club, Shetland og to episoder av Lynley. Patience: Sjarmerende og så er det så vakkert i York 🤩. Marlow murder club: Cozy crime og finnes ikke spennende. Shetland: Veldig bra, elsker språket, stemningen og landskapet. Lynley: Første episode var så som så, men neste ble bedre. Liker at det er avsluttende episoder. 1
enkefru Skrevet 1. april #18 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Begynte på Mistenkt, men synes den virket treg og kjedelig. Tar den seg opp? Anonymkode: 02cf1...f16 Den begynner i dag, gleder meg til den. Den har jo fått glimrende kritikker
AnonymBruker Skrevet 1. april #19 Skrevet 1. april enkefru skrev (6 minutter siden): Den begynner i dag, gleder meg til den. Den har jo fått glimrende kritikker Den har jo ligget på Nrks nettside en stund, det var der jeg begynte å se. Anonymkode: 02cf1...f16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå