AnonymBruker Skrevet 28. mars #21 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du sett Candy: a death in Texas? Ligger på disney+. Det er samme historie som Love and death. Jeg har sett begge selv. Ellers det flere miniserier basert på bøkene til Harlan Coban på Netflix. Det er er seseong på 6-9 episoder. Ellers kan det hende at du liker Mare of Easttown og the flight attendet. Anonymkode: 5be8f...efc Nei, Candy må jeg sjekke ut. Mare of easttown har jeg glemt jeg egentlig vil se. Skal se om The flight attendant og Coben kan være noe også. Ser endel andre tips her er mye jeg har sett litt av og tenkt var veldig tamt. Mulig feelgood ikke er den sjangeren jeg vil teste, hvis alt dette er feelgood😊 Men takk for tips, og kjør gjerne på med flere! Anonymkode: 24465...be7
AnonymBruker Skrevet 28. mars #22 Skrevet 28. mars TV-serien Once upon a Time. Anonymkode: 89f8e...c17 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #23 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har sett den x antall ganger😊 Vil helst se miniserie. Gjerne netflix eller hbo f eks Anonymkode: 24465...be7 Virgin River, Parenthood, This is us, A million little things, Anonymkode: f39bc...56f
Laraa Skrevet 28. mars #24 Skrevet 28. mars Jeg ga opp Emily in Paris etter et par sesonger Ikke så mye variasjon eller noe som drar historien, synes jeg. Emily prøver å blidgjøre den forferdelige bitchy sjefen sin ( stort sett forgjeves), gigantiske jobbtabber/misforståelser, og det heller kaotiske kjærlighetslivet hennes. Men det er i allefall innenfor den sjangere. Hvis du trenger noe lett og underholdende, Emily in Paris.
AnonymBruker Skrevet 28. mars #25 Skrevet 28. mars Jeg var drittlei alt en periode og trengte et avbrekk fra drap og andre serier med "perfekte" folk. Begynte ergo å se "Grace and Frankie" på Netflix. Totaaaalt forskjellig fra det jeg bruker å se, men det var ganske fornøyelig (litt sånn "sassy") 😅 Anonymkode: fb889...7bc
AnonymBruker Skrevet 28. mars #26 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Likte også Maid. 🤩 Anonymkode: 24465...be7 Hvis det er den jeg tenker på så handler den om en ung mor med barn som prøver å komme seg vekk fra et voldelig forhold . Ikke min definisjon av feel good . Anonymkode: 8d39a...602
AnonymBruker Skrevet 28. mars #27 Skrevet 28. mars Er du interessert i oppussing, natur , reise eller matlaging er det 1000 om dette. ❤️ det kan være ganske digg å slappe av til. Anonymkode: 8d39a...602 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #28 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du interessert i oppussing, natur , reise eller matlaging er det 1000 om dette. ❤️ det kan være ganske digg å slappe av til. Anonymkode: 8d39a...602 * 1000 programmer om dette . Vil også legge til humor show( stand up, humor etaten eller gamle xltv og team antonsen , Jeg har flere å anbefale inneber for alle de overnevnte kategorier hvis du sier hva du er interessert i. Jeg jeg vil også si at familie kjendis tv som som sofa eller jaget eller forræder er gull. Anonymkode: 8d39a...602
AnonymBruker Skrevet 28. mars #29 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis det er den jeg tenker på så handler den om en ung mor med barn som prøver å komme seg vekk fra et voldelig forhold . Ikke min definisjon av feel good . Anonymkode: 8d39a...602 Tror ikke feelgood er det jeg vil ha allikevel. Nei, i samme gate som Maid og de jeg nevnte i innlegget over er det jeg er på jakt etter istedet. Gjerne litt koseligere, men ikke nødvendig. Anonymkode: 24465...be7 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #30 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Vil også legge til humor show( stand up, humor etaten eller gamle xltv og team antonsen , Jeg har flere å anbefale inneber for alle de overnevnte kategorier hvis du sier hva du er interessert i. Jeg jeg vil også si at familie kjendis tv som som sofa eller jaget eller forræder er gull. Anonymkode: 8d39a...602 Vil se noe med skuespillere, ikke reality, show, dokumentar etc. (Liker de første par minuttene av humoretaten og synes Sofa er bra. Jaget, Spillet, kompani Lauritzen, forræder osv er typisk sånne jeg ser noen episoder av og faller av. Blir for tamt.) Helst miniserie jeg vil se nå. Trenger ikke å være feelgood innså jeg. Og den må ikke være treg/for kjedelig, begynte å se Virgin river, den virker veldig tam. Downton abbey tror jeg heller ikke er noe for meg. Samme med Emily in Paris🥱 Kan nevne noen har likt, så kan noen kanskje tipse om noe lignende men i noen tilfeller, mer koselig: Love and death, Behind her eyes, One day, Revenge, Six feet under, Little fires everywhere, Angela, Maid. Eller bare noe lignende disse, bortsett fra One days slutt så var ikke disse så utrivelige😊 Anonymkode: 24465...be7 Anonymkode: 24465...be7
AnonymBruker Skrevet 28. mars #31 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): * 1000 programmer om dette . Anonymkode: 8d39a...602 Reise, natur og matlaging kan du godt tipse om!😊 Anonymkode: 24465...be7
AnonymBruker Skrevet 28. mars #32 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): TV-serien Once upon a Time. Anonymkode: 89f8e...c17 Denne virker litt ålreit, notert. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var drittlei alt en periode og trengte et avbrekk fra drap og andre serier med "perfekte" folk. Begynte ergo å se "Grace and Frankie" på Netflix. Totaaaalt forskjellig fra det jeg bruker å se, men det var ganske fornøyelig (litt sånn "sassy") 😅 Anonymkode: fb889...7bc Må se nærmere på den, har litt sans for Jane Fonda.👌 Anonymkode: 24465...be7
AnonymBruker Skrevet 28. mars #33 Skrevet 28. mars Jeg anbefaler Call the midwife. Ikke helt feel good, for den kan være trist og, men samtidig så er den koselig. Vanskelig å forklare, men serien er varm, med drama. Anonymkode: 4e00f...ecb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå